کارگردان معراجی ها گفت که این مجموعه تلویزیونی تا 20 روز دیگر آماده پخش می شود. مسعود ده نمکی اظهار کرد: هم اکنون مجموعه تلویزیونی معراجی ها در مرحله تدوین و صداگذاری است.
کد خبر: ۷۰۱۴۶۶
«معراجی‌ها» 20 روز دیگر به تلویزیون می‌رسد

وی در مورد تعیین خوانندگان تیتراژ این مجموعه تلویزیونی گفت: تاکنون گزینه ای برای خوانندگی تیتراژ این مجموعه مشخص نشده است و در حال بررسی موضوع هستیم.

کارگردان مجموعه تلویزیونی معراجی ها در ادامه افزود: این سریال در مجموع ۳۰ قسمت آماده نمایش می شود.
ده نمکی با بیان اینکه فیلم سینمایی معراجی ها در اکران نوروزی امسال با استقبال مناسب و مطلوبی همراه بود، تصریح کرد: نسخه سینمایی این فیلم به طور کامل با نسخه سریالی آن متفاوت است و داستان این دو اثر هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند.
در خلاصه داستان «معراجی ها» آمده است: قراراست تعدادی ازشهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاهها دفن شوند؛ اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب وجنجال در دانشگاه می کنند که آغاز قصه ای می شود و گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می شوند...
مهران رجبی، سید جواد هاشمی، برزو ارجمند، پندار اکبری، نیما شاهرخ شاهی، علی صادقی، حدیثه تهرانی، حسین مهری، سمانه پاکدل و اصغر نقی زاده، رضا رویگری، سیدمهرداد ضیایی، امیر نوری، کاوه خداشناس، اسماعیل سلطانیان و... از جمله بازیگران این فیلم هستند.
فیلم سینمایی معراجی ها در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر اکران شد .(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها