فیلم ضد ایرانی«گلاب» که اولین تجربه کارگردانی جان استوارت، شومن تلویزیونی است، قرار است در فستیوال فیلم تورنتو پیش‌نمایش داده شود.
کد خبر: ۷۰۱۴۵۳
فیلم ضد ایرانی «گلاب» در سراسر آمریکا اکران می‌شود

به گزارش هالیوود ریپورتر، کمپانی «اوپن رود فیلمز» درام سیاسی ضدایرانی جان استوارت را که «گلاب» نام دارد، اکران خواهد کرد.
این فیلم برای اولین بار در فستیوال بین‌المللی فیلم تورنتو پیش‌نمایش داده خواهد شد و بعد از آن هم روز هفتم ماه نوامبر (۱۶ آبان) به صورت سراسری در آمریکا اکران می‌شود. این فیلم اولین تجربه کارگردانی مجری برنامه «دیلی شو» است.
کمپانی آدلات انترتینمنت سرمایه‌گذاری این فیلم را انجام داده است. استوارت در سال ۲۰۱۳ به مدت سه ماه از برنامه «دیلی شو» کناره‌گیری کرد تا بتواند این فیلم مستقل را کارگردانی کند.
فیلم «گلاب» اقتباس سینمایی از کتاب خاطرات «بعد آن‌ها سراغم آمدند: داستان عشق، اسارت و بقای یک خانواده» است که توسط مازیار بهاری روزنامه نگار فراری ایران بعد از اتفاقات فتنه ۸۸ و ایمی مولوی نوشته شده است. این کتاب خاطرات داستان دستگیری بهاری در سال ۲۰۰۹ و فعالیت جنبش افراطی سبز در آن زمان را تعریف می‌کند.
گائل گارسیا برنال نقش بهاری را در فیلم «گلاب» بازی می‌کند.
استوارت به همراهی اسکات رودین و جیجی پریتزکر از کمپانی آدلات مسئولیت تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده داشته‌اند. لیلا یاکوب، ایلای بوش و کریس مک‌شین هم تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند. کمپانی سیرا/افینیتی این فیلم را در سراسر جهان پخش و توزیع خواهد کرد. (سینماپرس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها