عضو کمیسیون صنایع و معادن خبر داد:

کاهش قیمت خودرو بزودی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: شورای رقابت موظف شده است با کاهش قیمت خودروها، نرخ جدید را به زودی اعلام کند.
کد خبر: ۷۰۰۸۸۲
کاهش قیمت خودرو بزودی

کمال‌الدین پیرموذن در گفت​وگو با واحد مرکزی خبر افزود: با وجود آن ‌که دولت و شخص رئیس جمهور نتوانسته بود شورای رقابت را به افزایش ندادن قیمت خودرو موظف کند ما در کمیسیون با توجه به اطلاعات بسیار دقیق و موثقی که در خصوص صنعت خودروسازی داشتیم موفق شدیم تا جلوی این افزایش را بگیریم.

وی تصریح کرد: این اطلاعات و منابع موثق از طریق طرح تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی به دست آمده بود و ما در جریان درآمدهای کلان صنایع خودروسازی و تخلفات آشکار آنها در برخی از حوزه‌ها بودیم که از این طریق مطالبات مردم و برنامه‌های دولت و مجلس با کاهش قیمت در جریان بود و بر این امر تاکید داشتیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت : ما شورای رقابت را قانع کردیم که از افزایش قیمت خودروها دست بردارد و به زودی با قیمت‌گذاری جدید، شورای رقابت به تقلیل و کاهش قیمت‌ها دست خواهد زد تا نگرانی و دغدغه مردم از این محل برطرف شود.

پیرموذن ادامه داد: در کنار کاهش قیمت ما در زمینه افزایش کیفیت با بها دادن به واردات خواستار ارتقای بهره‌وری و تکمیل صنایع داخلی شدیم تا صنعت خودروسازی با ایجاد بازار رقابت بتواند کیفیت خود را افزایش دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
alish
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
۰
۰
اگر انجام دادند حسابه ...!!!!!! كه عمراً از اینكارهای خووووووووووب انجام بدهند!!!!!!!!
واقعاً كه
از حرف تا عمل ...
مانی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
۰
۰
اول قیمتها را 10 تا 15 درصد بالا می برند بعد با كلی تعارف بگیر ببند 2 تا 3 در صد پائین میارند.
در نهایت ملت بیچاره باید هزینه ها رو متحمل بشن

یك متقاضی
Australia
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
۰
۰
امیدوارم این دفعه حرفاتون حرف باشه اگه نه خدا جوابتون روبده .مامردم ماشین نمیگیریم تا ببینیم چیكار میكنین.كاش ما ادما قبل از هركاری خدا رو در نظر بگیریم.به قول معروف.سواره چه خبر داره از حال پیاده...........
شیرعلی پاك نژاد
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
۰
۰
با سلام بنده كه فكر نمی كنم كه قیمت خودرو راارگانی بتواند پایین بیاورد چون این خودرو سازان آنقدرنفوذدارند كه حدومرزی برای آن نمی شود تعیین كرد.سابقه نشان داده هر ارگانی كه تا به حال خودی نشان داده پس از مدتی كیش ومات شده اگر نظر بنده را بخواهید جویا شودید باید برخوردی عقلابی با كاهش قیمت خودرو شود. ویا اینكه تعرفه خودروهای وارداتی را كاهش دهیدتا آقایان دست ازافزایش قیمت های خودرو بردارند.اصلا دولت در خدمت رسانی به قشر آسیب پذیر جامعه كار قوی و قابل توجهی انجام نداده كه چشم گیر باشد.دلیل بنده سخنان آقای وزیر صنعت ومعدن كه در رسانه ملی می گوید ما برای تثبیت قیمت ها برنامه ای نداریم این گفته آقای وزیر به نظر شما چه مفهومی دارد مگر نه اینكه به تولید كننده القا می كندهر لحظه وهر وقت كه دلت خواست قیمت را ببر بالا. آقایان نكنید این كارهارا به خدا این ملت گناه دارندظلم است به جامعه آیا در پاسخ به این همه فداكاری وگذشت ملت این است كه هركاری كه دلتان بخواهند انجام دهید پس كجاست آن حرف های قشنگ وخوب دولت تدبیر و امید مخصوصا شخص محترم ریئس جمهور بایدبرخورد قاطع با كسانی كه به او اخبار درستی نمی دهند یا بدون اطلاع او اقدام به انجام كاری دست می زنند كه باعث زحمت ورنج ملت آن هم دراقتصاد خانواده اثر می گذارد باید برخورد كند.

نیازمندی ها