ویژه‌برنامه‌ای متفاوت برای عید فطر

سه جفت دوقلو به «رادیو هفت» می‌آیند

مجری «رادیو هفت» با اشاره به ویژه‌برنامه‌ای که برای شب عید فطر در نظر گرفته شده است، از حضور دوقلوها در بخش‌های مختلف برنامه سخن گفت و اینکه در آیتم گفتگو با بچه‌ها با سه جفت دوقلو 5، 8 و 9 ساله گفتگو خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۹۹۸۳
سه جفت دوقلو به «رادیو هفت» می‌آیند

منصور ضابطیان با اشاره به ویژه برنامه‌ «رادیو هفت» در شب عید فطر گفت: اگر دوشنبه 6 مرداد برنامه عید فطر را داشته باشیم همان شب ساعت 23 الی یک بامداد روی آنتن می رویم و در غیر این صورت سه‌شنبه هفتم مرداد در همان ساعت ویژه برنامه عید فطر «رادیو هفت» روی آنتن خواهد رفت.

وی با اشاره به برنامه هایی که در این شب از «رادیو هفت» پخش می‌شود، بیان کرد: در این شب هدف این است که یک برنامه سرگرم‌کننده با حضور دوقلوها بسازیم. دوقلوهایی که بعضی از آنها بسیار به هم شبیه هستند و یا هیچ شباهتی به هم ندارند. آیتم متن‌خوانی در «رادیو هفت» توسط این دوقلوها انجام خواهد شد و حتی خواندن قطعه‌ها هم توسط دوقلوها خواهد بود و تنها مهدی یغمایی و یک نفر دیگر خوانندگی بخش یک نفره کار را بر عهده خواهند گرفت.

مجری «رادیو هفت» با بیان اینکه حضور دوقلوها برنامه را جذاب خواهد کرد، افزود: برنامه‌های مناسبتی الزاما نباید از همان مناسبت بگویند، این کاری است که تقریبا در همه شبکه‌ها انجام می‌شود بنابراین هدف ما این است که در شب عید مردم را سرگرم و شادمان کنیم. عید فطر یکی از بزگترین جشن‌های دین ماست و ما می‌خواهیم این شادی را مضاعف کنیم.

ضابطیان در ادامه بیان کرد: زندگی دوقلوها همیشه برای مردم کنجکاوی‌برانگیز بوده است و ما حالا در این برنامه می‌خواهیم دوقلوها را در برابر آیینه قرار دهیم تا زندگی خود را تعریف کنند. دوقلوهایی که به شدت با یکدیگر مخالف هستند و یا برعکس حتی یک لحظه هم نمی‌توانند از هم جدا شوند یا دوقلوهایی که بسیار به هم شبیه هستند و آنها که هیچ شباهتی با هم ندارند و اصلا تصور نمی‌کنید حتی با هم برادر و از یک خانواده باشند.

وی همچنین به آیتم دیگر این برنامه با حضور بچه‌ها اشاره و عنوان کرد: این آیتم هم در شب عید با حضور دوقلوها همراه خواهد بود و در آن سه جفت دوقلو 5 ساله، 8 ساله و 9 ساله حضور خواهند داشت.

ضابطیان در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به پرسشی درباره حضور مجریان سری جدید «رادیو هفت» و اینکه بعضی از مجریان همچون علی اکبر عبدالرشیدی برای قالبی دیگر از اجرا مناسب هستند، گفت: مجریان جوان‌تر شاید چون سابقه چندانی در حوزه اجرا در شبکه‌های مختلف نداشته‌اند ذهنیتی را هم برای مخاطب بوجود نیاورده‌اند اما افرادی مثل علی اکبر عبدالرشیدی که سال‌ها در برنامه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی اجراهای مختلفی بر عهده داشته‌ است قالبی را برای مخاطب شکل داده اند که نوعی عادت ذهنی بوجود آورده است و می‌توان این عادات ذهنی را کنار گذاشت.

این مجری و روزنامه نگار در پایان بیان کرد: ما باید به مجری اجازه دهیم که خاطره زدایی کند و مردم هم او را با اجراهای قبلی فراموش کنند و قالب جدید او را بپذیرند. این مساله بیشتر به عادت بازمی‌گردد و نه تفاوت‌های یک مجری چراکه آقای عبدالرشیدی مجری توانمندی است و همانطور که اجرای رشید کاکاوند و امیرعلی نبویان در «رادیو هفت» با یکدیگر متفاوت است اما مخاطب این تفاوت را می‌پذیرد باید به مجریان جدید هم فرصت داد و صبوری کرد. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها