پخش سریال «سه دونگ سه دونگ» از امروز ساعت 8 صبح از رادیو نمایش شروع می‌شود.
کد خبر: ۶۹۹۵۹۱
سه دونگ سه دونگ در رادیو نمایش

این سریال به کارگردانی شاهد احمدلو درباره مردی به نام نصرت است که در یکی از محلات تهران نانوایی سنگگ دارد که به اتفاق سه پسرش مسعود، محمود و منصور آنجا را اداره می‌کند، با آمدن پرویز، شریک سه دونگ از مغازه‌اش که ده سال قبل به ایتالیا رفته و حالا برای فروش سه دونگ آن به ایران آمده است، ماجراهایی برای این خانواده پیش می‌آید که آنها تصمیم می‌گیرند به خارج از کشور مهاجرت کنند. در این سریال سیروس گرجستانی، محمد کاسبی، مرجانه گلچین، جواد عزتی، یوسف صیادی و... بازی می‌کنند.

ارائه مشاوره حقوقی در رادیو تهران

برنامه «نسیم عدالت» امروز ساعت 11 با موضوع ارائه مشاوره حقوقی از رادیو تهران پخش می‌شود.

حماد خزایی، تهیه‌کننده این برنامه به جام‌جم گفت: نسیم عدالت کاری از گروه علم و زندگی رادیو تهران است که به ارائه مشاوره حقوقی اعم از ملکی، خانواده، کیفری، قرارداد و... اختصاص یافته است. کارشناسان حقوقی قوه قضاییه و وکلا در این برنامه حضور می‌یابند تا به مشکلات و سوالات شنوندگان درباره مسائل حقوقی آنها پاسخ دهند. موضوع‌های انتخاب شده به قوه قضاییه اعلام می‌شود و با توجه به موضوع، کارشناسان مرتبط معرفی می‌شوند. از موضوع‌هایی که در این برنامه به آنها پرداخته شده می‌توان به موضوع معاملات، چک، ارثیه، ضمانت و... اشاره کرد.

وی ادامه داد: روال برنامه به این گونه است که کارشناس ابتدا درباره آن مساله حقوقی توضیحاتی را ارائه می‌کند و سپس مخاطبان برنامه تماس می‌گیرند و مشکلات خود را با کارشناس برنامه در میان می‌گذارند. بیشتر موضوع‌هایی که انتخاب می‌شود بر حسب نیازهای طیف وسیعی از مردم است که با برنامه تماس می‌گیرند و مسائل و مشکلات خود را مطرح می‌کنند. این برنامه با هدف اطلاع‌رسانی به مردم در حوزه دادرسی، فضایی تدارک دیده است تا حقی از کسی ضایع نشود.

زنان دفاع مقدس در رادیو ایران

برنامه «زنان و زمان» امروز در رادیو ایران میزبان یکی از زنانی است که در سال‌های دفاع مقدس در جبهه حضور داشته است.

به منظور آشنایی بیشتر شنوندگان با زنان حماسه‌ساز ایرانی، رادیو ایران برنامه‌ای را با عنوان زنان و زمان پخش می‌کند. این برنامه که رویکردی اطلاع‌رسانی دارد، با حضور لادن گلشن به عنوان گوینده به مرور خاطرات جنگ می‌پردازد. این برنامه امروز ساعت 11 و 30 دقیقه از رادیو ایران پخش می‌شود.

قاچاق چوب در رادیو سلامت

برنامه «افق روشن» رادیو سلامت امروز با نگاهی آسیب‌شناسانه به بررسی قاچاق چوب می‌پردازد.

این برنامه امروز موضوع قاچاق چوب، تهدیدکننده بقای جنگل‌ها را ساعت 9 و 5 دقیقه به مدت 50 دقیقه با حضور حیدر ابراهیمی‌فر، معاون فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها و موید حسینی صدر، سخنگوی فراکسیون محیط‌زیست مجلس شورای اسلامی پخش می‌کند.

برنامه «سلام جوانی» امروز ساعت 17 در رادیو سلامت موضوع مثبت‌اندیشی را بررسی می‌کند. حجت‌الاسلام علی آقابابا، کارشناس مذهبی و فرید فدایی، روان‌شناس مهمانان برنامه هستند. برنامه «پشت پلک صبح» رادیو سلامت هم با موضوع اوقات فراغت و فرصت‌ها ساعت 12 و 30 دقیقه بامداد امروز پخش می‌شود.

حلقه دانایی در رادیو دانش

برنامه «حلقه دانایی» امشب ساعت 22 و 30 دقیقه با موضوع مسائل مختلف علمی و اجتماعی از رادیو دانش پخش می‌شود.

این برنامه به محدودیت‌ها در برخی از شبکه‌های اجتماعی و فیلترینگ این شبکه‌ها می‌پردازد. این برنامه به تهیه‌کنندگی محمدعلی بیگی پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها