همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه رمضان و همزمان با روز جهانی قدس، شبکه‌های رادیویی، برنامه‌های متنوعی را در قالب‌های گوناگون پخش می‌کنند.
کد خبر: ۶۹۹۱۳۲
همصدایی شبکه‌های رادیویی با مردم فلسطین

به گزارش روابط عمومی معاونت صدای رسانه ملی، رادیو اقتصاد برنامه حماسه مقاومت را با محوریت اهمیت روز قدس ساعت 8 صبح، رادیو ایران برنامه میراث امام را با موضوع حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، رادیو تهران برنامه طنین انتفاضه با موضوع فلسطین و آخرین تحولات منطقه، رادیو جوان برنامه روز بیداری و پرداخت به موضوع بیداری اسلامی را در نظر گرفته‌اند که پخش آنها از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

همچنین رادیو دانش برنامه قدس مقدس را با موضوع تاریخچه بیت المقدس و اورشلیم ساعت 11، رادیو سلامت برنامه تا بیکران با موضوع اهمیت روز قدس، برنامه نقطه سر خط را با پخش گزارش‌هایی از راهپیمایی روز قدس ساعت 8 و 30 دقیقه و برنامه کوچه سلامت پلاک 102 ساعت 10و 30 دقیقه، رادیو صدای آشنا برنامه سرزمین مقاومت را ساعت 10 صبح، رادیو فرهنگ برنامه بیداری حقیقت ساعت 8 و 30 دقیقه، رادیو قرآن ویژه برنامه روز قدس را ساعت 9 صبح، رادیو کتاب برنامه دیباچه را ساعت 18، رادیو گفت‌وگو برنامه هویت روز قدس ساعت 17، رادیو معارف برنامه شمارش معکوس تا پیروزی و پیام ولایت را پخش می‌کنند. رادیو ورزش برنامه قدس روز همبستگی را ساعت 10 و با ستاره‌ها را ساعت 16 و 30 دقیقه و رادیو خانواده برنامه سلام زندگی را ساعت 7 صبح برای پخش در روز قدس در نظر گرفته‌اند.

رادیو نمایش هم امروز و فردا به ترتیب فیلم‌های «شکار روباه» به کارگردانی مجید جوانمرد و «شکارچی شنبه» ساخته پرویز شیخ طادی را در قالب برنامه رادیو فیلم ساعت‌9 صبح پخش می‌کند.

مهدویت در برنامه نشانی

برنامه زنده نشانی فردا ساعت 9 به مدت 1.5 ساعت از رادیو نمایش پخش می‌شود. این برنامه هر هفته به موضوع مهدویت، آخرالزمان، موعود و منجی در آثار هنرمندان جهان‌می‌پردازد.

قاسم اورنگی، سردبیر و تهیه‌کننده و امیر منوچهری، گویندگی این برنامه را به عهده دارند. حجت‌الاسلام ابوذر عبادی هم کارشناس مذهبی این برنامه است. برنامه نشانی شامل بخش‌های نقد و بررسی ترانه‌های انتظار با نقد و بررسی نادر ختایی، بررسی فیلم‌های آخرالزمان با حضور ظهیر دهقانی، سکانس برتر و... است. همچنین نمایش «سرزمین پرتقالی‌های محزون» روز جمعه ساعت 11 و 15 دقیقه به کارگردانی علی عمرانی و با بازی مجید حمزه، فریبا متخصص، نوشین حسن‌زاده و... از این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها