احسان علیخانی، شب گذشته در آخرین دقیقه های برنامه اش به تعریف و تمجید از علی کریمی پرداخت و از رفتار علی دایی در برخورد با کریمی به شدت انتقاد کرد.
کد خبر: ۶۹۹۱۲۶
انتقاد تند و تیز احسان علیخانی از علی دایی روی آنتن زنده

در بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان ، ویژه برنامه ماه عسل چند بیمار سرطانی را به برنامه اش آورده بود.

در بخش پایانی علیخانی از علی که کودک بیماری بود پرسید پرسپولیسی هستی یا استقلالی و بعد از اینکه علی گفت پرسپولیسی علیخانی به بهانه پرسپولیسی بودن علی بیان کرد: علی هم نام با علی کریمی است من از خداحافظی علی کریمی خیلی غمگین شدم او در کمال ادب ولطف نسبت به مردمش خداحافظی کرد و در نامه اش نوشته بود من تمام اندوه از رفقایم را خاک می کنم واز فوتبال بیرون می آیم . این جمله اش خیلی طلایی بود.

علیخانی ادامه داد: علی کریمی را به عنوان محبوب ترین فوتبالیست دوران زندگی ام می شناسم و او برای خیلی ها محبوب ترین است. من یک گلایه به باشگاه محبوب خودم دارم. مربیان این باشگاه در برخورد با علی کریمی خیلی بی معرفتی کردند. آقای رحیمی و آقای علی دایی در برخورد با علی کریمی کاری کردند که انصاف نبود. حداقل می گذاشتیم این فصل می آمد و در داربی خداحافظی می کرد.

علی کریمی یکی از انسانهای بامعرفت است ودر کارهای خیر همیشه خیلی ساده و بی سروصدا حضور داشته و ته دلم امیدوارم که او به پرسپولیس برگردد.

/Media/Image/1393/04/14/635401996923701185.jpg

در ادامه برنامه علیخانی به همراه مهمانان و عوامل پشت صحنه به افتخار علی کریمی کف زدند و بعد افزود: مادوست داریم علی کریمی بازگردد چراکه نامه وادب او فوق العاده است. علی کسی نیست که بتوان حضور او را در فوتبال به سادگی کتمان کرد. (جام جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
مشدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
۰
۰
احسان خان ، عملكرد علی كریم درجام جهانی تاابد ازذهن مردم شریف ایران پاك نمیشود.ازآن گذشته تویك مجری هستی حق جانبداری آنهم دریك برنامه تلویزینی ازكسی را ندارید...
ایرانی خوب
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
۰
۰
......... ضمنا تو در حدی نیستی كه راجع به علی دایی نظر بدی كریمی آدم .....هست اگه می موند تو پرسپولیس تو كار دایی سنگ می انداخت تو اگه خیلی زرنگی خودتو اصلاح كن
سید مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
۰
۰
سلام .اقا احسان یدونه باشی كه همیشه سعی داشتی حق و بگی... .اقای علیخانی دمت گرم الحق كه برازنده تریبون جمهوری اسلامی هستی
یونس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
۰
۰
شما اصلا از فوتبال چی میدونی كه اظهار نظر های عجیب و غریب می كنی از شغل سابقت برای مردم بگو كه چی بودی........
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها