سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از معوقات بانکی به نظام بانکی کشور بازگشت داده شده است.
کد خبر: ۶۹۸۴۹۷
۳۱۰۰ میلیارد تومان بدهی های معوقه به بانکها بازگشت

مصطفی افضلی فرد در گفت و گو با واحد مرکزی خبر با اعلام این خبر افزود: مبلغ هزار و 500 میلیارد تومان از معوقات بانکی نیز با حضور مدیران بانک ها و بدهکاران در کمیسیون اصل 90 تعیین تکلیف شد تا حداکثر ظرف 20 روز آینده به نظام بانکی کشور بازگشت داده شود.

وی با اشاره به 80 هزار میلیارد تومان معوقات بانکی در کل کشور گفت: کمیسیون اصل 90 از این میزان برای بازگشت 25 هزار میلیارد تومان از معوقات به نظام بانکی ظرف شش ماه برنامه ریزی کرده است و پس از آن بقیه مطالبات را پیگیری خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی درباره مبلغ بدهکاران بانکی که کمیسیون درباره آن ورود کرده است گفت: کمیسیون اصل 90 هم اکنون بدهکاران بالای یکصد میلیارد تومانی را هدف گذاری کرده است که این بدهکاران نیز تاکنون هماهنگی داشته اند و علاقمند نیستند تا پرونده شان به دستگاه قضا ارجاع شود.

افضلی فرد گفت: معوقات بانکی تبعیض آشکاری است و از سوی دیگر به نظام اقتصادی کشور آسیب می زند بنابراین کمیسیون اصل 90 این مسئله را به طور جدی پیگیری خواهد کرد تا معوقات به نظام بانکی بازگشت داده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها