نمایش «چراغ خاموش» به نویسندگی هدیه رضایی و کارگردانی حمید منوچهری امروز از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۹۸۴۱۵
«چراغ خاموش» در رادیو نمایش

داستان این نمایش درباره جوانی به نام شاهین است که به دنبال تماس تلفنی شیرین، نامزد سابقش، از اصفهان به تهران می‌رود؛ زیرا همسرش مهتاب از این نامزدی بی‌خبر بوده و شاهین این تماس تلفنی را تهدیدی برای زندگی زناشویی‌اش می‌داند.

این نمایش به تهیه‌کنندگی شهناز دهکردی و با هنرمندی سعیده فرضی، رویا فلاحی، نازنین مهیمنی، حمیدرضا هدایتی، فریبا متخصص، سهیلا تیلاوی، سیما خوش‌چشم و گویندگی بهروز رضوی ساعت 19 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

ساعت تندرستی برای تناسب اندام

برنامه «ساعت تندرستی» امروز با موضوع مشاوره تغذیه سالم و تناسب اندام از رادیو تهران پخش می‌شود.

این برنامه کاری از گروه ورزش و سلامت رادیو تهران است که ساعت 11تا 12 با ارائه مشاوره از رادیو تهران پخش می‌شود. مخاطبان می‌توانند پرسش‌های خود در زمینه توصیه تغذیه‌ای برای حفظ تناسب اندام و چگونگی رسیدن به تناسب اندام را با متخصص برنامه در میان بگذارند.

مهدی رادفر و جمشید جم تهیه‌کننده، کیانا فرحی کارشناس مجری و هادی نه برادر دستیار تهیه‌کننده، دیگر عواملی هستند که با این برنامه همکاری دارند.

هزینه‌های دادرسی در رادیو ایران

برنامه قانون، مشاوره و زندگی امروز در رادیو ایران به موضوع هزینه‌های دادرسی اختصاص دارد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی سمانه حیدرزاده ساعت 10 و 30 دقیقه پخش می‌شود و میزبان غلامرضا موحدیان، قاضی بازنشسته دادگستری است. موضوع برنامه گفتمان که امروز ساعت 11 و 30 دقیقه از رادیو ایران پخش می‌شود، به زندگی خسرو سلجوقی، ملقب به سلطان کرم ایران اختصاص دارد.

قوانین گذر از خیابان در برنامه آفتابگردون

آموزش روش‌های گذر از خیابان در برنامه آفتابگردون که امروز از رادیو دانش پخش می‌شود به شنوندگان ارائه می‌شود. این برنامه به بیان و بررسی قوانین رانندگی در گذر عابر پیاده از خیابان و اتفاقات و مشکلات پیش آمده در صورت رعایت نشدن قوانین می‌پردازد. کتاب «نیم کیلو باش، ولی خودت باش» هم برای کودکان شنونده معرفی می‌شود. برنامه آفتابگردون ساعت 6 و 45 دقیقه پخش می‌شود.

سایبان آرامش و رفتارهای فریبکارانه

برنامه سایبان آرامش امروز در رادیو سلامت به موضوع چرایی رفتارهای فریبکارانه اختصاص دارد.

این برنامه کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که ساعت 13 و 20 دقیقه با موضوع عوامل بروز رفتار فریبکارانه (شخصیت ضداجتماعی) در افراد تقدیم شنوندگان می‌شود. حسین اعرابی، روان‌شناس در این برنامه حضور دارد. برنامه صدای مشاور هم ساعت 11 و 5 دقیقه با حضور سعید ملایری، متخصص شنوایی‌سنجی‌ و جراح عمومی از این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

بازار خبر از رادیو اقتصاد

برنامه بازار امروز ساعت 17 با اعلام مهم‌ترین رویدادهای اقتصادی و خبرهای بازار از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

در این برنامه علی دینی‌ترکمانی، کارشناس و استادیار موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی اخبار روز اقتصادی را بررسی می‌کند. همچنین برنامه باشگاه مشاوران اقتصادی امروز ساعت 12 و 45 دقیقه در رادیو اقتصاد به موضوع چگونگی تبدیل ایده به کسب و کاری موفق و درآمدزا می‌پردازد. برنامه لحظه‌های اجابت هم امروز ساعت 20 در رادیو اقتصاد به موضوع وقف و احکام مربوط به آن اختصاص دارد. (روابط عمومی رادیو)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها