کشف استعدادهای بازیگری توسط شبکه نمایش

رونمایی از «ستاره 20» با اجرای بیژن بنفشه‌خواه

سرپرست هیأت انتخاب مسابقه «ستاره بیست» گفت: این مسابقه برای کسانی که به بازیگری علاقه‌مند هستند بستر مناسبی است و آنها از این طریق می‌فهمند که به این درد می‌خورند یا خیر.
کد خبر: ۶۹۶۹۴۹
فرصتی برای علاقه‌مندان به بازیگری

سرپرست هیأت انتخاب مسابقه «ستاره بیست» گفت: مسابقه بزرگ «ستاره بیست» که از شبکه نمایش سیما پخش می‌شود فرصت بسیار خوبی است برای کسانی که به این حرفه علاقه‌مند هستند و باید این فرصت را مغتنم شمارند و خودشان را محک بزنند.

نسرین مقانلو در مورد دغدغه‌های بازیگری گفت: این کار دغدغه‌های خاص خودش را دارد، گاهی ممکن است اینقدر فشارهای جسمی و روحی زیاد باشد که باعث اذیت ما می‌شود. وقتی شما با یک نفر دوست می‌شوید و مشکلات شخصی او را می‌فهمید ناراحت می‌شوید حالا تصور کنید ما دائما با این مسائل در گیر هستیم که خودش فشارهای خاص خودش را دارد و این مساله برای ما راحت نیست.

وی در مورد نقش آموزش در بازیگری اذعان داشت: همانطور که وقتی یک فرد قصد دارد پزشک شود باید آموزش ببیند و وارد دانشگاه شود در مورد بازیگری هم آموزش الزامی است، البته نباید این نکته را نادیده گرفت که استعداد هم مهم است. خب قطعاً کسی که استعداد ندارد و بازهم رویای بازیگری را در سر می پروراند به بیراهه می رود و یک فرد رویا پرداز بیش نیست.

بازیگر سریال تلویزیونی «مختارنامه» گفت: مسابقه بزرگ «ستاره بیست» که از شبکه نمایش سیما پخش می شود فرصت بسیار خوبی است برای کسانی که به این حرفه علاقه مند هستند و باید این فرصت را مغتنم شمارند و خودشان را محک بزنند که آیا از عهده این حرفه بر می آیند یا نه؟ باید ببینند روحشان با چه چیزی آمیخته هست؟

وی افزود: به نظرم یک بازیگر همیشه باید برای مردمش وقت داشته باشد .چون ما بازیگر یک رسانه ایم. ما برای مردم یک سمبل هستیم. ممکن است درزندگی شخصی مان هزار ویک مشکل داشته باشیم ولی این دلیل نمی شود که در خیابان آن را سر مردم خالی کنیم. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها