انگ هایی که به ماه عسل نمی چسبد

«ماه عسل» امشب پخش نمی‌شود

مدیر تولید برنامه ماه عسل با اشاره به انتقاداتی که در مورد میهمانان تکراری این برنامه تلویزیونی مطرح می شود، گفت: تاکنون هیچ برنامه ای فقط با یک میهمان برگزار نشده و اینگونه انگ ها به ماه عسل نمی چسبد.
کد خبر: ۶۹۶۶۷۷
«ماه عسل» امشب پخش نمی‌شود

مسعود رجبیان روز چهارشنبه اظهار داشت: برنامه ماه عسل امشب به دلیل همزمانی با پخش دیدار ایران و روسیه در چارچوب لیگ جهانی والیبال روی آنتن شبکه سه نمی رود.
وی با بیان اینکه این برنامه روز جمعه نیز به سبب بازی های والیبال پخش نخواهد شد، گفت: البته ماه عسل پنج شنبه بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته به روی آنتن خواهد رفت.
مدیر تولید برنامه ماه عسل در مورد موضوع و میهمانان برنامه روز پنج شنبه یادآور شد: تاکنون در هیچکدام از برنامه های ماه عسل موضوعات و میهمانان آن قبل از اجرای زنده برنامه، اعلام نشده است.
وی در ادامه با اشاره به انتقادهای اخیر در مورد برخی از برنامه های ماه عسل یادآور شد: نمی توان با آوردن یک فردی همچون خلیل عقاب که قبلا در برنامه دیگری نیز بوده کل این برنامه را زیر سوال برد ضمن آنکه ریتم این برنامه با سایر برنامه ها متفاوت است.
رجبیان خاطرنشان کرد: افرادی همچون مهدی رحمتی، علیرضا بیرانوند و رضا عنایتی شاید در گذشته به برنامه نود نیز دعوت شده بودند اما در برنامه ماه عسل صحبت هایی کاملا متفاوت داشتند که اغلب در مورد سختی های زندگی خودشان بود.
برنامه ماه عسل هر روز قبل از افطار از شبکه 3 سیما پخش می شود. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها