فرد متقلبی که با معرفی خود به عنوان کارمند یکی از ارگان های دولتی از فردی، 38 میلیون و 600 هزار ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۶۹۶۲۱۵
کارمند قلابی دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ جعفر رحمتی رییس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: در پی شکایت شهروندی مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان کارمند یکی از ارگان های دولتی، جهت انجام مراحل اداری از وی 38 میلیون و 600 هزار ریال وجه نقد اخذ و متواری شده، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه متهم این پرونده تصور نمی کرد که خیلی زود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شود، افزود: ماموران با اخذ مشخصات متهم از شاکی، وی را به هویت «ن – الف» شناسایی، دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رییس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی های صورت گرفته اعتراف کرد ، وقتی جهت انجام کار اداری به یکی از ادارات استان مراجعه کرده بودم اعتماد شاکی را جلب و طوری وانمود کردم که کارمند این اداره می باشم.پس از جلب اعتماد شاکی، مبلغ 38 میلیون و 600 هزار ریال وجه نقد از وی اخذ و متواری شدم.

رییس پلیس آگاهی استان زنجان افزود: متهم دستگیر شده، در بازجویی صورت گرفته به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها