برنامه زنده صبحگاهی «خانه مهر» در این هفته به تاثیرات معنوی شب‌های قدر در خانواده می‌پردازد.
کد خبر: ۶۹۵۷۹۲
نمایش‌های قدیمی در رادیو نمایش

به گزارش روابط‌عمومی رادیو معارف،‌ در آستانه فرا رسیدن شب‌های قدر، برنامه زنده صبحگاهی «خانه مهر» به موضوع آثار معنوی این شب‌ها در خانواده می‌پردازد.

به گزارش روابط‌ عمومی رادیو معارف، خدابخشی، کارشناس این برنامه درباره اهمیت تربیتی شب‌های قدر، آثار و برکات این شب‌ها در خانواده و چگونگی بهره‌برداری از این برکات در تعالی تربیتی خانواده صحبت خواهد کرد.گزارش مردمی، بخش تربیت فرزند با نام گل‌های بهشت با کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین مسلم وافی و طب سنتی با کارشناسی دکتر سیدمهدی میرغضنفری از دیگر بخش‌های این برنامه است. برنامه خانه مهر به تهیه‌کنندگی اعظم ایرانی و گویندگی محبوبه شیرعلی سه‌شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 9 صبح پخش می‌شود.

رسیدن به اهداف زندگی در رادیو سلامت

عوامل روانشناختی رفتار افرادی که از راه‌های نادرست می‌خواهند به اهدافشان برسند، در برنامه «خانه ما» بررسی می‌شود. این برنامه ساعت 19 و ده دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود.

به گزارش روابط‌ عمومی رادیو سلامت، برنامه خانه ما با ساختار ترکیبی و نمایشی با هدف استحکام و دوام نهاد خانواده ضبط و پخش می‌شود.پریناز بنی‌سی، روان‌شناس با حضور در برنامه خانه ما، عوامل روانشناختی رفتار افرادی را که از راه‌های منفی و انحرافی می‌خواهند به اهدافشان در زندگی برسند، بررسی می‌کند.برنامه خانه ما به تهیه‌کنندگی سیما غفاری از شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 19 و ده دقیقه تا 19 و 30 دقیقه روی موج اف‌ام ردیف 102 مگاهرتز قابل دریافت است.

نمایش‌های قدیمی در رادیو نمایش

دو نمایش قدیمی از امروز در دو نوبت از رادیو نمایش بازپخش می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، این آثار در قالب برنامه یکی بود یکی نبود پخش می‌شود که در آن نمایش‌های دهه 40 و 50 رادیو پس از بازسازی و ارتقای کیفیت پخش می‌شوند. در نوبت صبح، «نمایش مردی که نمی‌مرد» پخش می‌شود که داستان جوانی توانگر است که آرزوی عمری بی‌انتها دارد و یک موجود اصیل راهنمای او می‌شود تا به چشمه حیات برسد، ولی اتفاقاتی برای او رخ می‌دهد.

در نوبت عصر هم نمایش «سنجاب طلایی» روی آنتن می‌ر‌ود که درباره پروفسوری است که در ویرانه‌های قدیمی یونان، کتیبه‌ها و آثاری را کشف می‌کند و دستیار و دخترش را از این موضوع آگاه می‌کند. این نمایش‌ها به ترتیب ساعت 10 و 30 دقیقه و 17 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود. در این نمایش‌ها بازیگرانی مانند ژاله علو، توران مهرزاد، رامین فرزاد، اکبر مشکین، هوشنگ بهشتی، مهناز شیرانی، حمید عاملی و مسعود تاجبخش ایفای نقش کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها