معاون بازاریابی سایپا با بیان اینکه با وضعیت ضرر دهی فعلی خودروسازان، پاسخی برای سهامداران نداریم، گفت: با توجه به افزایش قیمت نهاده‌های تولید درخواست افزایش قیمت 15 درصدی با ارز آزاد و 10 درصدی با ارز مبادله ای را تقدیم شورای رقابت کردیم ولی با افزایش 5.5 درصدی موافقت شد.
کد خبر: ۶۹۵۷۵۴
درخواست سایپا گرانی 15 درصدی قیمت خودرو بود

محمدعلی قادری گفت: با توجه به افزایش قیمت نهاده های تولید، خودروسازان درخواست افزایش قیمت 15 درصدی با ارز آزاد و 10 درصدی با ارز مبادله ای را تقدیم شورای رقابت کردند ولی با افزایش میانگین 5.5 درصدی موافقت شد و با توجه به دستوری که دادند، ما نیز قبول می کنیم ولی هنوز با توجه به گزارشات مالی در سودآوری مشکل داریم و در حال ضرر هستیم و با این وضعیت چگونه باید پاسخ سهامداران خود را بدهیم.

معاون بازاریابی گروه خودروسازی سایپا افزود: در عین حال باید به این سوال پاسخ گفت که سال گذشته که رکورد واردات خودرو در کشور شکسته شد، چه میزان خودرو با کیفیت‌تر از خودروهای ساخت داخل وارد کشور شده است و آیا صف های انتظار دریافت خدمات برای خودروهای بدون مرجع، حاصل تلاش طرفداران واردات نیست.

قادری گفت: در راستای همراهی با مشتریان، افرادی که پیش از مصوبه جدید شورای رقابت برای دریافت خودرو ثبت نام کرده و زمان تحویل خودروی آنها تا 31 تیرماه است، خودروی خود را با قیمت قبلی دریافت خواهند و افزایش قیمت‌ها شامل حال آنها نخواهد شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
۰
۰
چرا 15 درصد باید 50درصد درخواست می كرد مگر كسی جرائت داشته بگه چرا ، بابا راحت باشین با این ارقام مردم را مدیریت كنین ، صنعت داری كنین ، اصلا اقتصاد به معنای كامل و تمام یعنی صنعت خودروی ایران
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
۰
۰
قابل توجه اقای معاون بازار یابی سایپا، این ماشین هایی كه داخل تولید میشند اگه به اروپا صادر كنید مفت هم بر نمی دارن. اینقدر منت سر مردم بیچاره نذارید.
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
۰
۰
بابا ماشینهاتون واقعا با ماشینهای خارجی قابل قیاس نیست ایرانیه بهتره خیلی با كیفیت و ادم كشه ماشیناتونو خودتونم سوار نمیشید پراید 5 میلیونیتونو 20 میلیون میفروشید
اب
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
۰
۰
دولت باید خودروسازی رو خودش انجام دهد نه سهامداران البته طوری میگن سهامداران انگار سهام میفروشن امتیاز این سهامها بین جند نفر بیشتر نمیچرخه كه اخرش هم مثل بابك زنجانی وشهرام جزایری وخاوری میشن وهمه ارزهای كشورمون رو خارج میكنن وما میمونیم وبدبختیهای بعدی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها