قاتل پس از 5 روز دستگیر شد

قتل دوست صمیمی حین خوشگذرانی

پلیس شهرستان بینالود فردی را که متهم به قتل جوانی 25 ساله ای در یکی از شهرستان های مرزی استان خراسان رضوی بود را دستگیر کرد.
کد خبر: ۶۹۵۷۴۱
خفه کردن دوست صمیمی در شب سرد زمستانی

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود گفت: ماموران تجسس کلانتری مرکزی طرقبه به محض دریافت حکم جلبی مبنی بر دستگیری متهم به قتل متواری از دادسرای شهرستان تربت جام بلافاصله اقدامات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: برادر مقتول در اظهارات خود اعلام کرد که قاتل، دوست صمیمی برادرش بوده و در حالی که برادرش به علت سرمازدگی در زمستان سال قبل توان دفاع از خود را نداشته، او را با دستانش خفه می کند.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی گفت: ماموران در تحقیقات میدانی خود از احتمال حضور این قاتل فراری در یکی از مرغداری های حاشیه یکی از روستاهای شهر طرقبه با خبر و پس از هماهنگی های قضایی و با همکاری اکیپ های انتظامی ماموریت دستگیری این متهم را آغاز کردند.

وی افزود: با انجام چندین بازرسی از مرغداری ها بالاخره این متهم فراری، طی عملیات غافلگیرانه قبل از آنکه بتواند مجددا فرار کند، دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود گفت: اقدامات انجام شده در خصوص دستگیری متهم به پرونده قضایی ضمیمه و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای مربوطه به همراه متهم ارجاع شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها