سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان عنوان کرد نقشی در قهرمانی تیم ملی فوتبال آیمان در جام جهانی 2014 نداشته است!
کد خبر: ۶۹۵۶۸۰
تواضع بیش از حد به سبک یواخیم لو !

به گزارش جام جم ورزشی، تیم ملی آلمان با برتری یک بر صفر برابر آرژانتین چهارمین قهرمانی در جام جهانی را کسب کرد.

یوآخیم لو سرمربی آلمان پس از قهرمانی در جام جهانی گفت: ما این پروژه را 10 سال پیش شروع کرده بودیم. خوشحالم که پس از این همه مدت توانستیم نتیجه تلاش‌مان را ببینیم. 10 سال پیش وقتی یورگن کلینزمن هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده گرفت فوتبال آلمان شروع به جوان‌گرایی کرد و ترکیب بازیکنان جدیدی پس از یورو 2004 به این تیم اضافه شدند. از آن سال فوتبال آلمان پیشرفت خوبی را آغاز کرد. مسئولان فوتبال آلمان به این پروژه ایمان داشتند. ما همه می‌دانستیم که این پروژه به سرانجام می‌رسد و فوتبال آلمان دوران موفقیت‌آمیزی را شروع می‌کند.و من سهم زیادی در این موفقیت ندارم این قهرمانی را باید به پای سخت‌کوشی بازیکنانی نوشت که کاملا شایسته آن بودند.

لو ادامه داد: ما در سال‌های گذشته همیشه فوتبال خوبی به نمایش می‌گذاشتیم در طول هفت مسابقه این تورنمنت نیز نشان دادیم که بهترین تیم جام هستیم. روحیه تیمی ما فوق العاده بود و خوشحالم که این بازیکنان به آنچه لیاقتش را داشتند رسیدند.

سرمربی تیم ملی آلمان گفت: بی صبرانه منتظرم که به برلین برگردیم و همراه تمام مردم موفقیت را جشن بگیریم. هنوز درک این موضوع که به چه افتخاری رسیدیم سخت و دشوار است. از هم اکنون کار ما در تیم ملی آلمان سخت تر شده است. ما الان قهرمان جهان هستیم و باید بتوانیم در آینده از عنوان خود دفاع کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها