تیم ملی فوتبال آلمان و آرژانتین در وقت‌های قانونی ۹۰ دقیقه به تساوی رسیدند تا تکلیف قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در وقت‌های اضافه مشخص شود.
کد خبر: ۶۹۵۶۴۷
فینال جام جهانی 2014 در وقت های اضافه

به گزارش جام جم ورزشی، آلمان و آرژانتین از ساعت 23 و 30 دقیقه یک‌شنبه در ورزشگاه ماراکانا در چارچوب فینال جام جهانی 2014 برزیل به مصاف یکدیگر رفتند.

نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه اول آرژانتین برخلاف انتظارها عملکرد بهتری نسبت به آلمان ارائه کرد و بارها روی خلاقیت مسی موقعیت‌سازی کرد. حساس ترین صحنه نیمه اول ضربه سر هودس روی کرنر ارسالی بود که به تیر دروزاه اصابت کرد. دقیقه 29 آرژانتین هم توسط هیگواین به گل رسید که داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

در 5 دقیقه ابتدایی نیمه اول بازهم بازی دست آرژانتین بود و این تیم چند بار روی دروازه آلمان خطرساز شد.

در ادامه اینبار آلمان بود که با تکیه بر پاس‌های بیشمار بین هافبک ‌های خود توپ و میدان را در اختیار گرفت و حملاتی را روی دروازه حریف خود تدارک دید.

در ادامه بازی کمی متعادل شد و دو تیم ریسک نمی‌کردند.

دقیقه 80 تونی کروس پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت بی دقت او با فاصله کم از کنار دروزاه بیرون رفت.

در نهایت دو تیم در نیمه دوم بازی با احتیاط و توام با ترسی را به نمایش گذاشتند تا بازی در 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان برسد و وقت‌های اضافه تکلیف قهرمان را مشخص کند.

آلمان با ترکیب نویر، لام، بواتنگ، هوملس، هوودس، شواین‌اشتایگر، کرامر (31 شورله)، تونی کروس، توماس مولر، اوزیل و کلوزه(88 گوتزه) در زمین حاضر شد.

در تیم ملی آرژانتین هم رومرو، گارای، زابالتا، بیگلیا، پرز(86 گاگو)، هیگواین(77 پالاسیو) ، مسی، ماسکرانو، دمکلیس، روخو و لاوتزی (46 آگوئرو) به میدان رفتند.

قضاوت این مسابقه بر عهده ریتزولی از ایتالیا است. او در به هودس و شواین‌اشتایگر از آلمان و ماسکرانو و آگوئرو از آرژانتین کارت زرد نشان داد.

در دیدار نیمه نهایی هلند با پیروزی 3 بر صفر مقابل برزیل به مقام سوم رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها