محمدرضا داوودنژاد و یوسف تیموری به جمع بازیگران سریال آمین پیوستند. این سریال را منوچهر هادی به سفارش سیمافیلم و سرمایه‌گذاری نیروی انتظامی کارگردانی می‌کند.
کد خبر: ۶۹۳۸۸۳
یوسف تیموری مقابل دوربین «آمین»

ضبط سکانس‌های مربوط به ورود کانتینر بزرگ مواد مخدر به سوله در لوکیشنی واقع در جاده کرج آغاز شده و حدود 150 نفر از بازیگران، هنروران و عوامل تولید در این صحنه‌ها حضور دارند.

داریوش فرهنگ، امین حیایی، کاظم بلوچی، هادی ساعی، بهناز جعفری، آشامحرابی، سودابه بیضایی، شاهرخ استخری، خاطره حاتمی، محمدرضا داوودنژاد، مهدی محرابی، یوسف تیموری و مهرناز مهرآراء بازیگران اصلی این سریال هستند.

در خلاصه داستان سریال آمین که زامیاد سعدوندیان فیلمنامه‌ آن را نوشته، آمده است: سرهنگ شیرازی، فرمانده تیم ویژه (آمین) مسئول رسیدگی به پروژه مجرم و خلافکار فراری، همایون تمدن که سال گذشته طی عملیات گروگانگیری برادر سرهنگ را به شهادت رسانده، است. پلیس با کشف کانتینری حامل مواد مخدر به ردی از همایون می‌رسد. همزمان فرزند همایون برای مراسم سالگرد مرگ همسرش مریم نوین، وارد ایران شده و ماموران علاوه بر بررسی سرنخ کانتینر، وی را نیز برای رسیدن به همایون تحت نظر می‌گیرند اما.... (روابط عمومی سیمافیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها