چند ساعت در پشت صحنه سریال «شمعدونی»

سروش صحت: هم با مدیری دوستم، هم با عطاران

سریال سروش صحت برای بعد از ماه رمضان

زمان پخش ۳ سریال جدید شبکه ۳ اعلام شد

مجید زین العابدین رئیس شبکه ۳ سیما گفت: سریال طنز «شمعدانی» بعد از ماه مبارک رمضان، سریال «دردسرهای عظیم» در فصل پاییز و سریال خانوادگی «همه چیز آنجاست» در فصل زمستان پخش می شود.
کد خبر: ۶۹۳۷۹۲
زمان پخش ۳ سریال جدید شبکه ۳ اعلام شد

مجید زین العابدین رئیس شبکه 3 سیما با اشاره به این تولید سه سریال در برنامه های ساخت شبکه 3 سیما قرار دارد گفت:مراحل تولید سریال خانوادگی «همه چیز آنجاست» یک ماه است که در لوکیشنهایی در شهر تهران شروع شده است و امیداوریم که برای فصل زمستان آماده شود.

رئیس شبکه 3 سیما اضافه کرد: سریال«دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک نژاد در 26 قسمت ساخته می‌شود و تا امروز نیمی از آن فیلم برداری شده است و طبق برنامه ریزی که داریم برای پاییز آماده نمایش است.

زین العابدین در مورد سومین سریالی که شبکه 3 می سازد گفت: سریال طنز «شمعدانی» به کارگردانی سروش صحت در حال تولید است که بعد از ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.

«همه چیز آنجاست» به به کارگردانی شهرام شاه حسینی ملودرامی اجتماعی دارد که در 50 قسمت ساخته شده است که ساخته می شود.تولید سریال به طور تقریبی تا قبل از شروع زمستان به پایان می رسد.سید مجید میرمیران و علیرضا افخمی به عنوان مشاوران فیلمنامه در این پروژه حضور دارد.

مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» به تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام و به کارگردانی بروز نیک نژاداست که مراحل تصویربرداری خود را در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای طی می‌کند.

شمعدانی داستان خانواده عطا و هوشنگ است. عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست داشتنی است، اما کنجکاوی‌های این کودک ماجراهای بسیاری برای خانواده عطا و هوشنگ رقم می‌زند. به عبارتی بنیان داستان‌های شمعدانی بر درگیری عطا با فرزندش استوار است.تصویربرداری این سریال روز یکشنبه یازدهم اسفندماه در لوکیشنی در منطقه قیطریه تهران آغاز شد و قرار بود در 40 قسمت 40 دقیقه‌ای در ماه مبارک رمضان پخش شود. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بهبهامی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
۰
۰
باسلام ببخشید سریال جالبی نیست بچه ها خیلی كم بلدن از اون بچه یاد میگیرن و عطا مردرندی و كامله یاد میده یعنی یك خانواده اینقدر هالو ویه خواهر اینچنین به خانما یاد میدین از یكطرف خانمها رو تشویق به .... میكنین از طرف دیگه این خانم همسرشو پیش برادرش كوچك میكنه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها