در ادامه جشنواره فیلمهای تابستانی، شبکه چهار سیما روزهای های چهارشنبه ،پنجشنبه و جمعه(18 تا 20 تیر) فیلمهای پارک ژوراسیک یک، 2 و 3 را ساعت 11 نمایش می دهد.
کد خبر: ۶۹۳۳۳۵
آخر هفته به پارک ژوراسیک بروید

استیون اسپیلبرگ پارک ژوراسیک 1،2 و جو جانستون درسال 1997 ژوراسیک 3 را برای سینمای هالیوود در ژانر علمی و تخیلی کارگردانی کرده اند.

درخلاصه داستان پارک ژوراسیک 1 آمده است:

دانشمندان در یک جزیره، پارکی تفریحی ساخته‌اند که در آن دایناسورها را شبیه‌سازی می کنند. جان هموند گروهی از دانشمندان را برای بازدید از پارک پیش از بازگشایی همگانی فرا می‌خواند. به سبب سهل انگاری و خرابکاری، دسته ای از دایناسورها آزاد می‌شوند و بازدیدکنندگان و کارشناسان می‌کوشند برای نجات خود از جزیره بگریزند و...

اما در پارک ژوراسیک 2 با عنوان"جهان گمشده"خواهیم دید:

4 سال پس از شکست پروژه پارک ژوراسیک واقع در "ایسلا نوبلار" هاموند اقرار می کند که جزیره دیگری نیز وجود دارد که دایناسورها پیش از انتقال به نوبلار در آن پرورش می یافتند. در 4 سال گذشته آنها به حال خود رها شده و حالا گروهی از دانشمندان برای بررسی شرایط به جزیره می روند. اما آنها تنها نیستند و گروه دیگری با نیات دیگر به جزیره آمده اند.....

و بالاخره درخلاصه داستان پارک ژوراسیک 3 آمده است:

دکتر گرانت بعد از اتفاقات پارک ژوراسیک تصمیم می گیرد هرگز به آنجا باز نگردد، اما زوج میانسالی از او دعوت می کنند تا در یک پرواز سیاحتی بر فراز جزیره، آنها را همراهی کند. وقتی به جزیره می رسند، علیرغم قرارداد فرود می آیند،گرانت متوجه می شود که آنها برای یافتن پسر نوجوانشان که دو هفته قبل با کایت در جزیره سقوط کرده این برنامه را ریخته اند و ... (روابط عمومی شبکه فرهیختگان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها