تهیه‌کننده «سلام بمبئی»:

سه میلیارد ندارم به بازیگر هندی بدهم

شبکه نمایش این هفته در بخش مرور آثار کارگردانان و بازیگران معروف، چند فیلم از نیکلاس کیج را پخش می‌کند.
کد خبر: ۶۹۲۱۰۹
پخش روزانه فیلم‌های هندی در شبکه نمایش

امروز ساعت 21 فیلم ربوده‌شده ساخته سیمون وست محصول 2012 پخش می‌شود. فیلم بوسه مرگ محصول 1995 برای پخش در روز یکشنبه در نظر گرفته شده است. فیلم ارباب جنگ که محصول کشور فرانسه است در جدول پخش دوشنبه قرار گرفته است. فیلم‌های زمین یخ‌زده، در جستجوی عدالت، کلاهبرداران و آگاهی از روز سه‌شنبه تا جمعه ساعت 21 به نمایش درمی‌آید.

شبکه نمایش برای کودکان هم چند فیلم را تدارک دیده‌ که هر روز ساعت 15 پخش می‌شود. نان شادی، رابین لاکسلی، گمشده جولیو، خواب نرگس، دوچرخه‌سوار، پلیس کوچولو و تنهای تنهای تنها فیلم‌هایی است که این هفته پخش می‌شود.

علاقه‌مندان سینمای هند هم می‌توانند فیلم‌های هندی را ساعت 17 از شبکه نمایش تماشا کنند. الو، آفرین پدر، گل، دو دو تا چهارتا، خوش آمدید، خشم و گلستان فیلم‌های هندی هستند که از شنبه تا جمعه پخش می‌شود.

ساعت 19 هم پخش فیلم‌های ایرانی در جدول پخش شبکه نمایش گنجانده شده است. این فیلم‌ها عبارتند‌از: جنگ نفتکش‌ها، شب حادثه، خمره، دشت ارغوانی، گل‌چهره، سفر و باد در علفزار می‌پیچد.

علاقه‌مندان فیلم‌های خارجی هم می‌توانند این آثار را ساعت 23 تماشا کنند که این هفته از شنبه تا پنجشنبه به ترتیب فیلم‌های مجهول، بازی سرمایه، قطار شب به لیسبون، گرفتار در آتش مقابل، حلقه 2، به پانچ خوش آمدید و مهاجم پخش می‌شود. (روابط عمومی شبکه نمایش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها