مردم که شاهد زورگیری دو پسر شرور از یک کارگر زحمتکش ساختمانی بودند، با مداخله و نجات وی، زورگیران را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
کد خبر: ۶۹۱۱۷۳
مردم، زورگیران را ادب کردند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر دستگیری سارقان زورگیر در خیابان استاد معین بلافاصله ماموران کلانتری 119 مهرآباد جنوبی در محل حاضر و با تجمع اهالی محل روبرو شدند.

یکی از شهروندان که شاکی نیز بود، به ماموران پلیس گفت: نیم ساعت قبل، سر چهار راه هاشمی ایستاده بودم که دو مرد جوان در حالیکه سوار موتورسیکلت بودند به من گفتند برای کار در ساختمان نیمه کاره، نیاز به جوشکار دارند؛ من نیز که شغلم جوشکاری بود قبول کرده و به راه افتادیم.

شاکی افزود: در بین راه ناگهان راکب موتورسیکلت به داخل یک کوچه خلوت تغییر مسیر داده و ترک نشین موتور که در پشت من نشسته بود با تهدید چاقو و ضرب و شتم، پس از سرقت تمام اموال و وجوه نقدم، قصد فرار داشتند که مردم از فرار آنها جلوگیری کردند.

به دنبال اظهارات شاکی، ماموران دو متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند؛ در تحقیقات صورت گرفته از اهالی محل مشخص شد، قبل از رسیدن واحد گشت پلیس، این دو زورگیر توسط مردم مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند.

سرهنگ محمد امین ارباب پور، رییس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی با اعلام این خبر، افزود: اموال مالباخته تحویل شاکی داده شد، متهمان نیز پس از انتقال به کلانتری ضمن تشکیل پرونده جهت تحقیقات تخصصی تر در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
امیر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
۰
۰
احسنت

نیازمندی ها