در جشنواره ناکی زومو پدران باید اشک بچه‌هایشان را درآورند!

یک مسابقه جالب در ژاپن: به گریه انداختن کودکان! [+عکس]

مدیر پروژه happy baby (فرزند شاد) از رونمایی دستگاه ترجمه گریه نوزاد، برای نخستین بار در ایران خبر داد و گفت: شرکت Biloop اسپانیا پس از سالها تحقیق و پژوهش‌های علمی توسط دانشمندان و متخصصان کودک، دستگاهی را طراحی و تولید کرده است که گریه کودکان و نوزادان را ترجمه می‌کند.
کد خبر: ۶۹۰۷۶۶
برای والدین جوان: دستگاه ترجمه گریه‌های نوزاد!+عکس

جام جم سرا: علیخانی همچنین افزود: صدا و آهنگ خاصی برای کودکان توسط این دستگاه برای نوزاد پخش خواهد شد که بسیار در آرامش نوزاد تاثیر گذار است و در این راستا این دستگاه قابلیت پخش صدای فضای قبل از تولد نوزاد، یعنی صدای فضای جنینی را برای نوزاد دارد.

به نقل از فرهنگ نیوز، وی تصریح کرد: تحقیقات این شرکت مشخص کرده است که که علت گریه همه نوزادان سراسر دنیا ناشی از پنج موضوع گرسنگی، خواب آلودگی، نیاز به تعویض پوشک، بیماری و بی‌قراری و یا خستگی است، که دستگاه طراحی شده توسط این شرکت که با عنوان یا بِرند happy baby (هپی بیبی) به بازار عرضه می‌شود، که می‌تواند ظرف مدت ۳ الی ۵ ثانیه علت گریه کودک را مشخص کند و والدین را از نگرانی و ناراحتی نجات دهد.


به گزارش تسنیم، مدیر پروژه happy baby عنوان کرد: یک شرکت ایرانی نمایندگی شرکت فوق الذکر را جهت عرضه این دستگاه به بازار ایران اخذ کرده است و با گارانتی خوبی به زودی در بازار ایران عرضه خواهد کرد. براین اساس والدین نوزادان و کودکان ایرانی نیز می‌توانند مانند سایر خانواده‌های ملل مختلف دنیا با تهیه آن نگرانی‌های ناشی از گریه کودکان و نوزادان خویش را بدین ترتیب برطرف نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
فاطمه مدیری
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
۰
۰
ممنون ازدرج این خبرلطفاادرس شركت نمایندده این محصول رادراختیارمان قراردهیدتازودترباین دستگاه اشناشویم وخریدنمائیم.................................
دوقلوهای ناز
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
۰
۰
سلام.این دستگاه كِی وارد بازار میشه كه بتونیم تهیه اش بكنیم؟
قیمتش چقدر است؟ممنون
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها