معاون سیما در بازدید از پشت صحنه برنامه عنوان کرد:

برخی‌ها می‌خواهند «ماه عسل» را تخریب کنند

شروع خوب برنامه احسان علیخانی

برندگان جوایز قرعه کشی در «ماه عسل» امشب

برنامه پربیننده ماه عسل امسال نیز همچون سال های قبل شروع خوب و خیره کننده ای داشت.
کد خبر: ۶۹۰۷۳۳
برندگان جوایز قرعه کشی در «ماه عسل» امشب

ماه عسل از جمله برنامه‌های زنده تلویزیون است که از شکل کلیشه‌ای و چارچوب رسمی چنین برنامه‌هایی خارج شده و در عین حال که موضوعات جدی در آن مطرح می‌شود، اما مهمانان برنامه آن قدر احساس راحتی می‌کنند که بسادگی و به دور از هرگونه فرمایش و تعارفی، حرف دل خود را صادقانه به زبان می‌آورند.

در ماه عسل بچه‌ها هم سهم دارند و آن قدر احساس خوبی از این حضور دارند که می‌توانند در دکور بزرگ و زیبای این برنامه برای خود بچرخند و فارغ از گفت‌وگویی که بین والدین آنها و مجری برقرار است، به گوشه و کنار این صدف بزرگ سرک بکشند و با عوامل پشت صحنه بگو و بخند راه بیندازند و اطمینان داشته باشند که احسان علیخانی تا جایی که سلامتی آنها به خطر نیفتد، مانع بازیگوشی آنها نمی‌شود.

عصر یکشنبه محمد طاها کوچولو مهمان اولین برنامه ماه عسل رمضان امسال بود و دیشب الیکا دختربچه یک‌ ساله‌ای که چهار دست و پا راه رفت و بیننده‌‌های ماه عسل به واسطه او همه دکور زیبای ماه عسل را دیدند.

پیمان قانع، طراح دکور برنامه ماه عسل درباره دکور امسال که شکل صدف است گفت: از یکی، دو ماه قبل من و احسان به دکور امسال فکر می‌کردیم و تلاش ما این بود که باز و بسته شدن صحنه را مانند سال‌های قبل حفظ کنیم، اما در طرحی جدید و تازه.

وی افزود: به نظر من، مهمانانی که به ماه عسل می‌آیند مثل همان قطره بارانی هستند که سال‌ها درون یک صدف در ته دریا می‌مانند تا به مروارید تبدیل ‌شوند و ارزش و مقام خود را به دست ‌آورند؛ به همین دلیل طرح صدف را به آقای علیخانی پیشنهاد دادم و او هم پذیرفت.

قانع درباره ابعاد این دکور گفت: ابعاد این صدف که 1700کیلو وزن دارد، 9 در 11 متر است و برای باز و بسته شدن آن از چند موتور قوی استفاده می‌کنیم.وی با ذکر این نکته که طرح کف دکور برگرفته از طراحی مسجدی در کویت است، گفت: برای زمینه رنگ آبی را در نظر گرفتم که تداعی‌کننده دریا باشد و صدف را بهتر نشان دهد. برنامه ماه عسل امشب میزبان افرادی است که در قرعه‌کشی‌ برنده شده‌‌اند، برخی از آنها به واسطه این جوایز زندگی موفقیت‌آمیزی را ادامه داده‌اند و برخی دیگر شکست را تجربه کرده‌اند. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمد رضا
Kazakhstan
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
۰
۰
من علی پور یك سوژه جذاب برای برنامه ماه عسل داشتم ..داستان یك گمشده بنام اسماعیل هست كه از مدرسه با هم رفتیم منطقه عملیاتی اروند و خور عبدالله یك سال اونجا بودیم بعد از برگشت از جبهه پدر اسماعیل اونو در خونه راه نمیده از اون موقع به بعد اسماعیل گم شد تا حالا كه پیدا شده 093601....
رضا
-
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
۰
۰
ممنون از برنانه ماه عسل ومجبری باهالش برادر علیخانی.ایشالله موفق باشید

نیازمندی ها