فرمانده نیروی زمینی ارتش تشریح کرد

جزییات فرار داعش از مرزهای ایران

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص شایعه دستگیری گروهی از گروهک تکفیری بعثی داعش که قصد عبور از مرز ایران را داشته‌اند، گفت: ممکن است در مرزها افرادی وابسته به این گروهک دستگیر شوند اما اینکه یگانی از داعش وارد شده باشد، خیر، چنین موضوعی صحیح نیست.
کد خبر: ۶۹۰۷۱۳
ورود داعش به ایران شایعه است

سردار سرتیپ اسماعیل احمدی‌مقدم در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی فارس با تاکید بر اینکه مرزهای ما بر روی تروریسم کاملا بسته است، گفت: در مرزها هیچ نگرانی از نظر تروریسم وجود ندارد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه بر تمام فعالیت‌ها و حرکات در مرزهای جمهوری اسلامی اشراف اطلاعاتی داریم و جای نگرانی وجود ندارد.

احمدی‌مقدم تاکید کرد: نیروی انتظامی قائم به شخص نیست، استراتژی‌ها هم در مبارزه با جرائم خشن، ثابت است و تغییر فرماندهان یک امر عادی و تقویمی است.

وی با تصریح اینکه علت پایداری و ثبات ایران اسلامی، حضور ولی‌فقیه و همگرایی همه اقوام و افراد حول این محور است، گفت: اقدامات و تدابیر حضرت امام(ره) را در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با آنچه در انقلاب‌های کشورهای اسلامی نظیر مصر و عراق حادث شد، مقایسه کنید، آیا در ایران هرگز امکان بروز چنین صحنه‌هایی را می‌توان متصور بود.

احمدی‌مقدم تاکید کرد: اینکه می‌گویند داعش فردا در ایران و مشهد است، خیالی باطل است،‌ پیرامون کشور را در غرب آسیا به آشوب کشیدند که ایران را متزلزل کنند، نه‌تنها نتوانستند بلکه ایران اسلامی به تکیه‌گاهی برای جلوگیری از فروریختن سایر کشورهایی که مورد حمله و تجاوز قرار گرفته بودند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه امنیت را وقتی می‌توان بهتر درک کرد که افراد ناامنی را درک کرده باشند، گفت: امروز عراقی‌ها، سوری‌ها و افغانی‌ها بهتر از دیگران امنیت را درک می‌کنند، آوارگی، کوچ‌، دربه‌دری , تحقیر موجب می‌شود تا افراد مفهوم امنیت را به‌درستی درک کنند، اگرنه آنچه در رسانه‌ها نوشته و به تصویر کشیده می‌شود هم نمی‌تواند زمینه‌ساز درک درستی از امنیت باشد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
آبادان
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
۰
۰
سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم اینجانب در دوران مقدس سربازی مرزبان بوده ام و كامل با مرزبانی آگاهی دارم و نیز تمام وجودم را به خدمت وطنم می گذارم و اگر نیاز باشد باز هم به مرز رفته و با اشرار مبارزه می كنم .
و من الله التوفیق
سرزمین دلیران
United Arab Emirates
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
۰
۰
هیچ كاری نمی تونن بكنن اینجا عراق نیست ایرانه ...
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
۰
۰
امنیت ایران رو با هیچ چیزی نمیشه عوض كرد و من به نوبه خودم برای حفظ این امنیت حاضر به انجام هر كاری هستم
پرستو
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
۰
۰
من خیلی میترسم تمام امیدم اول خدا بعد نظاممونه انشاالله كه همیشه پیروز و خدا پشتو پناه همه نظام و مردم باشه
ب.ب
United States
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
۰
۰
ما ایرانی هستیم و
وای اگر خامنه ای حكم جهادم دهد
س.ا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
۰
۰
اگه احدی بخواد به خاك وطنم تجاوز كنه ساكت نمی شینم
فرشید
United Kingdom
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
۰
۰
به خدا قسم كه اگر كوچكترین نفسی نزدیك مرزمون بكشن ، تیكه بزرگشون گوششونه . دوستان این حقیر جزو تكاوران صحرایی ارتش هستم . ما خوب یاد گرفتیم با این وحشیا چجوری رفتار كنیم . اگر اینا سر شیعه میبرن ما هم آموزش دیدیم كه چه طور كاری كنیم كه روزی صد بار آرزوی مرگ كنن. ما اینا رو نمیكشیم . زنده زنده پوستشون رو با انبر دست میكنیم و میفرستیم پیش فرماندهاشون كه درس عبرت بگیرن. اینا خوب ما شیعه شیران بیشه ایران رو میشناسن.برای همینه كه جرات نزدیك شدن به ایران رو ندارن. تا ما هستیم آسوده بخوابید .
ستاره
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
۰
۰
من واقعا میترسم اگه بیان بلایی كه سر مردم عراق میارن سرماهم بیارن، چكاركنیم من تمام امیدم اول به خدا و بعد به رهبر عزیزمون
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
۰
۰
داعش بایدبرود و غازش رابچراند
مهدی
United Kingdom
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
۰
۰
با سلام
واقعا خیالمان از این بابت و شایعاتی كه شنیده بودیم راحت شد خدا خیرتان بدهد فقط یك سوال راجع به جریان اسید پاشی های اخیر:ایا این هاهم از طرف داعش است یعنی جنبه ی خطر برای همه دارد یا مسایل شخصی بوده؟؟
با تشكر از زحمات وتلاشتون خدا قوت
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها