در گفت و گو با جام جم ورزشی مطرح شد

انتقاد شدید یک مربی فوتبال از کارلوس کروش

تیم ملی فوتبال انگلیس بسیار زودتر از آنچه که هواداران این تیم تصور می کردند از دور رقابت های جام جهانی کنار رفتند.
کد خبر: ۶۹۰۷۱۰
انتقاد از خوشگذرانی بازیکنان تیم ملی انگلیس+عکس

به گزارش جام جم ورزشی ؛ انگلیس در دیدار نخست خود دو بر یک مقابل ایتالیا شد و با همین نتیجه در دیدار دوم مقابل اروگوئه شکست خورد. انگلیسی ها حتی موفق نشدند پایانی خوش در جام جهانی داشته باشند چرا که مقابل کاستاریکا هم بدون گل مساوی کردند تا دست خالی برزیل را ترک کنند آن هم در حالی که مدعی جام بیستم توصیف می شدند.

در شرایطی که انتقادها نسبت به عملکرد ضعیف شاگردان روی هاجسون در جام جهانی ادامه دارد برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس پس از خروج از برزیل تعطیلات پرخرج خود را در اقصی نقاط دنیا آغاز کردند که خوشگذرانی این بازیکنان پردرآمد اما بی خیال حسابی انتقاد رسانه ها را به دنبال داشته است.

وین رونی هم اکنون در لاس وگاس به سر می برد ، دنی ولبک که در برزیل یکی از ضعیف ترین بازیکنان انگلیس بود در نیویورک خوشگذرانی می کند و دانیل استاریج نیز در لس آنجلس است. بقیه بازیکنان تیم ملی انگلیس نیز در نقاط دیگر مختلف دنیا و یا خود انگلیس مشغول سپری کردن تعطیلات خود هستند. انتشار تصاویر حضور این بازیکنان انگلیسی در سواحل ایالت های مختلف آمریکا و یا شوهای لباس با واکنش منفی رسانه های انگلیسی روبرو شده است:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها