تهیه‌کننده فیلم «شیار 143» از اکران قطعی این اثر سینمایی در تاریخ 14 آبان ماه در گروه سینمایی آزادی خبر داد.
کد خبر: ۶۹۰۱۷۵
«شیار 143» از 14 آبان اکران می شود

محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار گفت: پس از به تعویق افتادن مکرر اکران این فیلم، در نهایت قرارداد اکران را با گروه سینمایی آزادی بسته‌ایم و قرار است 14 آبان‌ ماه «شیار 143» اکران شود.

وی با اشاره به تبلیغاتی که برای اکران درنظر گرفته‌اند، افزود: پیش از این با فیلمیران که پخش فیلم را به عهده دارد صحبت کرده بودیم که به محض معلوم شدن زمان اکران، برنامه‌های تبلیغاتی را انجام دهیم ولی هنوز مذاکره ای برای کم و کیف اجرایی شدن طرح های تبلیغاتی صورت نگرفته است.

این تهیه‌کننده درباره اکران فیلم سینمایی «اشیاء از آنچه در آیینه می بینید به شما نزدیک‌ترند»، گفت: قرار بود این فیلم سینمایی درست پس از اکران «شیار 143» روی پرده برود و همچنان سر قرار خود هستیم و نخستین فیلم نرگس آبیار پس از «شیار 143» در گروه سینمایی «هنر و تجربه» روی صحنه می رود.

قاسمی با اشاره به ساخت طرح و فیلمنامه های جدید، افزود: چنین طرح و فیلمنامه جدید در دستور کار دارم که منتظر بازگشت سرمایه فیلم های در نوبت اکران هستم و در صورت فراهم شدن شرایط مالی قطعا تولید را آغاز می‌کنم.

«شیار 143» داستان بانویی به نام الفت است که او سال‌هاست چشم انتظار فرزند است که خبر خوبی از راه می‌رسد اما امتحان بزرگ در راه است و... (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها