معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه هم اکنون هیچ نگرانی بابت تامین کالاهای اساسی در بازار وجود ندارد، گفت: بازار ثبات لازم را دارد و نوسانات قیمت به حداقل رسیده است، این در حالی است که برای جلوگیری از تخلفات گرانفروشی در بازار ماه مبارک رمضان، مانورهای بازرسی برگزار می شود.
کد خبر: ۶۹۰۱۶۹
برگزاری مانور بازرسی برای کنترل بازار رمضان

مجتبی خسروتاج گفت: هم اکنون بازار کالاهای اساسی در وضعیت بسیار مناسب و باثباتی قرار دارد و کالاهای مورد نیاز مردم بدون هیچگونه کمبودی عرضه می شود، این در حالی است که ذخایر کالاهای اساسی نیز در شرایط مطلوبی به سر می برد و انبارها پر از کالاهای اساسی است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در مواقعی که بازار خود را کنترل می کند و کمبودی وجود ندارد، نیازی به دخالت دولت و عرضه کالا نیست، این در حالی است که واحدهای صنفی خود تلاش دارند تا با ارایه قیمت‌های مناسب، مشتریان بیشتری جلب کنند، اما به هرحال نظارت ها بر بازار نیز صورت می گیرد تا در مقاطعی که تقاضا افزایش می یابد، از تخلفات جلوگیری کرد.

وی تصریح کرد: در این راستا بازار ماه مبارک رمضان را پایش خواهیم کرد؛ البته کالاهای عرضه شده در نمایشگاه های ضیافت نیز از سوی کمیته های کارشناسی قیمت‌گذاری شده است، اما به هرحال بازرسی نیز برای کنترل بازار ماه مبارک رمضان صورت می گیرد.

به گفته وی، در نمایشگاه‌های طرح ضیافت، کالاهای مورد نیاز مردم با تخفیف های ویژه عرضه می شود و بنا است که فروشگاه‌های بزرگ زنجیره ای نیز در این طرح مشارکت کرده و کالاهای مورد نیاز مردم در این ماه را با قیمت مناسب و با تخفیف عرضه کنند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها