تجلیل از سیروس مقدم و محسن تنابنده به خاطر ترویج نماز

قرائتی: تلویزیون به جای نماز پیرمردها، نماز دکتر و خلبان را نشان دهد

شبکه یک علاوه بر سریال مدینه به کارگردانی سیروس مقدم که در ایام ماه رمضان هر شب از این شبکه پخش خواهد شد، چند تله‌فیلم را هم برای پخش در این ماه تدارک دیده ‌است.
کد خبر: ۶۸۹۹۱۲
پخش روزانه «درس هایی از قرآن» از شبکه یک

فیلم‌های تلویزیونی روشنای حقیقی، همدل شدگان و شیپورچی برای پخش در ماه رمضان تولید شده‌ است.

فیلم تلویزیونی روشنای حقیقی به تهیه‌کنندگی مسعود فرخنده طینت و کارگردانی مجید سروینی، داستان کمال و رحیم، دو برادری است که سال‌هاست با هم اختلاف دارند، اما فرزندان آنها برای برگزاری یک مسابقه قرآنی، دوستی صمیمی با هم برقرار می‌کنند همین دوستی باعث آشتی دو برادر می‌شود.

این فیلم در استان مازندران مقابل دوربین خواهد رفت و محمد حاتمی، مهرداد ضیایی و شیوا ابراهیمی در آن بازی می‌کنند.

فیلم تلویزیونی همدل‌شدگان را علیرضا اتفاقیان کارگردانی می‌کند و محمد رضا عمادین تهیه‌کنندگی آن را به عهده دارد.

داستان این فیلم درباره رئیس شرکتی است که با حیله و دروغ قصد ازدواج و فریب کارمندان خود را دارد و مبالغی را به بهانه‌های مختلف از آنها می‌گیرد تا این‌که کارمندان تصمیم به مجازات او می‌گیرند.

امید زندگانی، نازآفرین کاظمی، مجید شهریاری، بهزاد رحیم‌خانی، هما خاکپاش و آزاده مهدی‌زاده بازیگران این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی شیپورچی را سیدوحید حسینی کارگردانی کرده است. داستان این فیلم درباره چند جوان است که در یکی از شهرهای شمالی کشور مشغول خدمت وظیفه هستند. هریک از این جوانان دغدغه‌های خاصی از نظر اجتماعی دارند که به فکر فرار از پادگان می‌افتند، اما در راه فرار با فردی به نام عزیزآقا آشنا می‌شوند. مهران رجبی، حسین مهری، حسین سلیمانی، عباس جمشیدی‌فر، میثاق جمشیدی، سیما خضرآبادی و ماشاءالله شاهمرادی‌زاده در این فیلم بازی می‌کنند.

روزها و شب‌‌های شیدایی

شبکه یک چند برنامه ترکیبی را هم برای پخش در ماه رمضان آماده کرده است. برنامه زنده و ترکیبی امروز هنوز تموم نشده به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی و اجرای پدرام کریمی که هر روز ساعت 16 و 30 دقیقه پخش می‌شود، رزق و روزی حلال و برکت در سفره مردم از محورهای این برنامه است که با حضور مهمان‌هایی از اقشار مختلف مردم تهیه و پخش می‌شود.

برنامه شب‌های شیدایی به تهیه‌کنندگی محمد شکیبانیا در دو بخش زنده و تولیدی تهیه شده است؛ بخش زنده این برنامه در استودیو شبکه یک و بخش تولیدی آن در موزه دفاع مقدس ضبط می‌شود. این برنامه هر شب با موضوع دفاع مقدس و شب‌های ماه مبارک رمضان ساعت 24 از شبکه یک پخش می‌شود. از مهمانان این برنامه می‌توان به اسدالله محمدی جانباز شیمیایی، امیر فضل‌الله جاویدنیا خلبان اف 14 و جمعی از بازیگران سینما و تلویزیون اشاره کرد.

ویژه‌برنامه آن روزها به تهیه‌کنندگی علیرضا بختیان با موضوع سریال‌ها و جنگ‌های پخش شده در ماه رمضان‌های دهه 60 و 70 هر روز ساعت 16 و 10 دقیقه به نمایش درمی‌آید. اجرای این برنامه را پژمان کریمی برعهده دارد. مجموعه سربداران و مردان آنجلس از جمله سریال‌هایی هستند که بخش‌هایی از آن در برنامه آن روزها پخش خواهد شد.

برنامه به رنگ آفتاب هر روز ساعت 17 و 50 دقیقه در چهار بخش به تفسیر متفاوت از قصه‌های قرآنی و فیلم و سریال‌های دینی که تا به امروز ساخته شده می‌پردازد، برخی از کارشناسانی که در این برنامه حضور دارند عبارتند از: آیت‌الله حائری شیرازی، علامه دکتر سیدمحمد تیجانی، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی و حجت‌الاسلام محمد غروی.

برنامه زنده این شب‌ها با اجرای علی درستکار و کارشناسی حجت‌الاسلام فاطمی‌نیا و حجت‌الاسلام طباطبایی نیز از سه‌شنبه تقدیم علاقه‌مندان به این برنامه می‌شود. این شب‌ها در ماه رمضان هر شب ساعت 23 و 10 دقیقه به نمایش درمی‌آید.

برنامه درس‌هایی از قرآن در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 18 و30 دقیقه با موضوع رحمت، برکت و مغفرت و آیات قرآنی پخش می‌شود.سخنرانی ویژه نیز در ماه مبارک رمضان هر روز حدود ساعت 9 و 30 دقیقه با پخش سخنرانی‌های آیت‌الله مجتبی تهرانی پخش خواهد شد. جزء خوانی قرآن مجید در ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های شبکه یک است که هر روز با عنوان ثقلین و ارتباط مستقیم با مشهد مقدس از صحن امام رضا(ع) هر روز ساعت 4 و 15 دقیقه صبح پخش می‌شود.

برنامه زنده ماه خدا با اجرای حسن سلطانی هم برای زمان سحر در نظر گرفته شده که در ماه رمضان از ساعت 2 بامداد پخش آن آغاز می‌شود و تا اذان صبح ادامه خواهد داشت. ( روابط عمومی شبکه یک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
لیلا
-
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
ببخشید برنامه درسهایی از قران كی بخش میشه
یلدد ااااااااااااااااا
-
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
۰
۰
برنا متون خیلی عالی مموننننننننننننننننننننننن بابت جواب سوال ها.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها