وزیر اطلاعات با بیان اینکه امروز ملت عراق با آگاهی، عزم و اتحاد بیشتر در صحنه حضور دارند، گفت: دشمنان ملت عراق نمی توانند با این سلسله جار و جنجال ها وحدت عراق را بهم بزنند و این کشور را در معرض تجزیه قرار دهند.
کد خبر: ۶۸۹۲۰۹
دشمنان عراق با جنجال نمی توانند وحدت این کشور را بهم بزنند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی شامگاه جمعه در حاشیه مراسم سی و سومین سالگرد شهدای هفتم تیر، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره بحران عراق اظهار داشت: ملت عراق ملتی زنده و هوشیار است که همیشه از کرامت و عزت خود دفاع کرده است.

وی ادامه داد: زمانی که انگلیسی ها سعی کردند اراده خود را بر ملت عراق اعمال کنند با فتوای مرجع تقلیدی مانند آیت الله محمد تقی شیرازی، مردم این کشور در صحنه حضور و از استقلال خود دفاع کردند و امروز نیز ملت عراق در صحنه حضور دارند و از استقلال خود دفاع می کنند.

وزیر اطلاعات گفت: ملت عراق امروز با پرچمداری و با رهبری مرجعیت، مسیر خود را شناخته و یقینا در صحنه حضور پیدا می کند و تمام توطئه ها را خنثی و کرامت، عزت و استقلال خود را صیانت خواهد کرد.

علوی افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور دوست و برادر عراق نمی توانیم در برابر مسایل این کشور بی تفاوت باشیم اما دخالت در عراق نکرده و نمی کنیم و در عین حال از حرکت ملت عراق درجهت حفظ استقلال و کرامت آنان حمایت جدی معنوی و سیاسی می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها