ثریا قاسمی، بازیگر سریال «فاخته»:

چشم‌هایشان از بی خوابی گود افتاده است

ثریا قاسمی که این روزها مقابل دوربین سریال رمضانی «فاخته» است، می‌گوید: نقش‌های کمدی‌، جنایی‌، اجتماعی‌ و کودک برایش فرقی ندارند.
کد خبر: ۶۸۸۹۳۷
چشم‌هایشان از بی خوابی گود افتاده است

این بازیگر پیشکسوت از حضورش به عنوان مادر خانواده در سریال در حال ساخت «فاخته» گفت و خاطرنشان کرد: سریال «فاخته» به عنوان یک مجموعه رمضانی فقط مختص کودک و نوجوان نیست و کار بیشتر برای بزرگترهاست؛ اصولا برایم فرقی ندارد که کار برای کدام شبکه یا در چه ژانری باشد، بلکه فقط به عنوان بازیگر باید نقشم را بپسندم و آن را دوست داشته باشم.

/Media/Image/1393/03/20/635380222919569632.jpg

*** مادر بودن را دوست دارم

وی با بیان اینکه همیشه در فیلم و سریال‌ها ایفای نقش مادر خانواده به وی سپرده می‌شود، گفت: همیشه در همه کارها نقش مادر‌، عمه و خاله را به من می‌دهند و همیشه هم نقش‌هایم را در همه کارها دوست داشته‌ام.

بازیگر سریال‌های «در پناه تو»، «جراحت»، «او یک فرشته بود» و ... سپس تاکید کرد که با حاشیه‌های سینما و تلویزیون کاری ندارد و حتی روزنامه هم نمی‌خواند؛ چرا که اصلا دوست ندارد وارد حاشیه‌ شود.

/Media/Image/1393/03/31/635389764509137544.jpg

بازیگر نقش اصلی سریال «فاخته» در بخشی دیگر از گفت‌وگویش در پاسخ به اینکه این پروژه را از لحاظ کیفی چطور ارزیابی می‌کند؟ اظهار کرد: خیلی کوشش شده که این مجموعه خوب کار شود و ما هم تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد اما در نهایت این تماشاچی است که باید دید چقدر از کار خوشش می‌آید و سریال با چه اقبالی روبرو شده است؛ بنابراین تا زمانی که کار به پخش نرسد هیچ یک از این مسائل مشخص نمی‌شود.

***«فاخته» چشم همه عوامل را گود انداخته

قاسمی در پایان گفت‌وگویش با ایسنا به فشردگی کارهای مناسبتی تلویزیون اشاره کرد و گفت: پیش از بازی در سریال «فاخته» در سریال‌های رمضانی دیگری مثل «جراحت‌»، «او یک فرشته بود» و ... بازی داشتم. در کل برای ما بازیگران سریال مناسبتی و غیرمناسبتی فرقی ندارد، فقط به دلیل اینکه وقت اینگونه کارها خیلی تنگ است و گروه مجبور می‌شوند کار را با سرعت پیش ببرند، فشردگی‌های کار برایمان دشوار است. در سریال «فاخته» هم که در حال حاضر مشغول ایفای نقش در آن هستم، عوامل خیلی فشرده و به شکل شبانه‌روز کار می‌کنند و فقط چهار الی پنج ساعت در شبانه‌روز استراحت می‌کنند؛ به گونه‌ای که همه عوامل در این کار چشم‌هایشان از بی خوابی گود افتاده است ولی همچنان با عشق کار می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها