رئیس رسانه ملی با تشریح تحولات عراق، تروریست های "تکفیری ـ بعثی" راه پیاده نظام آمریکا در تحقق اهداف استکبار در منطقه دانست و با تاکید بر اینکه آگاه‌سازی افکار عمومی نسبت به حوادث منطقه را در دستور کار رسانه ملی است گفت: آمریکایی‌ها پس از ترک عراق، برنامه های جدیدی را در منطقه کلید زدند تا امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کنند.
کد خبر: ۶۸۸۰۶۸
ظهور داعش توطئه امریکا برای تامین امنیت اسراییل است

به گزارش واحد مرکزی خبر، عزت الله ضرغامی در سی و هفتمین نشست افق رسانه به انتخابات‌های اخیر در کشورهای مختلف منطقه اشاره کرد و گفت: نتیجه انتخابات در این کشورها به نفع آمریکایی‌ها نبود به همین دلیل حمایت از گروه‌های افراطی و تروریستی از جمله داعش را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به عزم ملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: گره زدن اقتصاد کشور به روابط خارجی و شرطی کردن آن، دارای آثار زیانبار فراوانی است که باید از آن پرهیز شود.

وی افزود: امروز همه مسئولان کشور قوای مختلف، مقاوم سازی اقتصاد و اتکاء به توانمندی و تولید داخلی را یگانه راهبرد بی بدیل برای حل مشکلات معیشتی مردم می‌دانند.

ضرغامی در آستانه ماه مبارک رمضان با برشمردن ویژگی های برنامه های معارفی، توجه ویژه به خانواده و جوانان را مهم خواند و بر استفاده از کارشناسان مجرب، ‌خوش بیان و انقلابی و آشنا به تحولات روز تأکید کرد.

رئیس رسانه ملی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وحدت در نگاه دینی اصالت دارد افزود: برنامه های معارف رسانه باید مقوم وحدت در جامعه اسلامی باشد و بتواند ریشه های تفرقه و اختلاف بین مسلمین را بخشکاند.

آقای ضرغامی با اشاره به جایگاه مهم مداحی در اثرگذاری و تعمیق باورهای دینی، صدای خوش، آهنگ دلنشین، لفظ و محتوای مناسب را از ویژگی های برنامه مداحی خوب بیان کرد.

رئیس رسانه ملی با تشریح نقش رسانه ملی در خنثی سازی تبلیغات جریان های ضد دینی گفت: جریان های سکولار و ضد دین به اشکال مختلف و با استفاده از شبکه های رسانه‌ای فراوان، در صدد ضربه زدن به باورهای دینی جوانان هستند و برنامه‌های معارفی رسانه ملی باید با شناخت دقیق و رصد مستمر این جریان‌ها، نسبت به آگاه سازی و رفع شبهات فکری اقدام مؤثر نماید.

ضرغامی با اشاره به پخش آزمایشی شبکه افق گفت: راه اندازی شبکه های کشاورزی و مدرسه نیز با همکاری و مشارکت دیگر دستگاه‌ها در دستور کار سازمان است.

در این مراسم از مجموعه 18 جلدی مناسبت نامه و مجموعه 9 جلدی تاریخ اسلام رونمایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها