با رای اعتماد شورای عالی انقلاب فرهنگی

روسای 15 دانشگاه تعیین شدند

شورای عالی انقلاب فرهنگی به 6 سرپرست دانشگاه که از سوی وزیر علوم معرفی شده بودند، رای اعتماد داد این افراد از این پس به عنوان رئیس فعالیت خود را ادامه می دهند.
کد خبر: ۶۸۸۰۱۸
روسای 6 دانشگاه معرفی شدند

به گزارش مهر، شورای عالی انقلاب فرهنگی به سرپرستان دانشگاههای شیراز، بین المللی امام خمینی(ره)قزوین، صنعتی نوشیروانی بابل، تبریز و یزد اعتماد کرد و از این پس به عنوان رئیس دانشگاه به مدت 4 سال ریاست می کنند.

بر این اساس، ابوالحسن نائینی به عنوان رئیس دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین، محمد رضا پورمحمدی به عنوان رئیس دانشگاه تبریز، مجید ارشاد لنگرودی به عنوان رئیس دانشگاه شیراز، محمد صالح اولیا به عنوان رئیس دانشگاه یزد و جواد واثقی امیری به عنوان رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل حکم ریاستشان را از وزیر علوم دریافت می کنند.

همچنین شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاسیس شعب دانشگاه غیرانتفاعی امیرالمؤمنین اهواز در برخی از استان‌های کشور موافقت کرد.

بر این اساس، این دانشگاه غیرانتفاعی در استانهای کرمانشاه، ایلام، هرمزگان و سایر شهرستان‌های استان خوزستان (حسب مورد) تاسیس می شود.

با اعلام شورای عالی انقلاب فرهنگی، در صورت ضرورت، راه‌اندازی شعب دیگر در سایر استان‌های کشور بر اساس ضوابط و مقررات حاکم بر آموزش عالی و با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امکان‌پذیر خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها