جواد، قربانی یک سوپرگل

لطفا کاپیتان را نکشید!

پیش بازی دیدار برزیل و کامرون

برزیل به دنبال سرگروهی

برزیل امشب برای تثبیت صدرنشینی خود به مصاف کامرون حذف شده خواهد رفت.
کد خبر: ۶۸۷۴۸۲
برزیل به دنبال سرگروهی

به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ دو تیم برزیل و کامرون امشب در شرایطی متفاوت مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. برزیل برای تثبیت صدر نشینی خود می جنگد در حالی که کامرون دیداری تشریفاتی را پیش رو خواهد داشت.

برزیل؛ به دنبال ساکت کردن اعتراضات

پس از تساوی بدون گل مقابل مکزی; انتقادات زیادی از تیم ملی برزیل در رسانه های این کشور مطرح شد. رسانه های برزیل معتقدند که شاگردان اسکولاری در هر 2 دیدار ابتدایی خود نمایش ضعیفی ارائه کرده اند. به همین علت به نظر می رسد که بازیکنان برزیل امشب با تمام توان برای به دست آوردن پیروزی و سرگروهی تلاش خواهند کرد.

اسکولاری اعلام کرد که تغییری در ترکیب ابتدایی خود ایجاد نخواهد کرد. به این ترتیب برزیل با همان سیستم 1-3-2-4 بازی را آغاز خواهد کرد. فرد مهاجم نوک تیم ملی برزیل نیز تحت فشار شدیدی از طرف رسانه های این کشور قرار دارد و امیدوار است با گلزنی در این دیدار کمی وضعیت خود را بهبود ببخشد.

کامرون؛ مبارزه برای حیثیت

شیرهای رام نشدنی آفریقا زودتر از آن چیزی که تصور می شد رام شدند! هم تیمی های ساموئل اتوئو که پیش از جام جهانی با حواشی زیادی رو به رو بودند، در جام جهانی نیز نتوانستند عملکرد مورد انتظار را ارائه دهند. الکس سانگ هافبک کلیدی این تیم نیز امشب در بازی حضور نخواهد داشت چرا که با محرومیت 3 جلسه ای رو به رو شده است.

با این حال کامرونی ها تمام تلاش خود را خواهند کرد تا نمایش آبرومندی از خود ارائه دهند. وبو در نوک خط حمله همچنان مهم ترین امید هواداران کامرون برای گلزنی در جام جهانی محسوب می شود هر چند تا این لحظه هیچ بازیکنی از این تیم موفق به گلزنی در برزیل نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها