مهدی یراحی، تیتراژ پایانی برنامه تلویزیونی «ماه‌عسل» را که ماه رمضان از شبکه سه پخش می‌شود، می‌خواند.
کد خبر: ۶۸۶۵۵۴
تیتراژ ماه‌ عسل با صدای یراحی

این خواننده موسیقی پاپ درباره تیتراژ ابتدا و انتهای برنامه ماه‌عسل گفت: طبق برنامه‌ریزی احسان علیخانی که تهیه‌کننده و مجری برنامه ماه‌عسل است، مرتضی پاشایی، تیتراژ ابتدایی ماه عسل را اجرا می‌کند و من تیتراژ پایانی را می‌خوانم.

وی درباره جزئیات قطعه‌ای که قرار است در تیتراژ پایانی مجموعه اجرا کند، توضیح داد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این قطعه موسیقایی نسبت به دیگر کارهایم دارد، هم در فرم و هم محتوا بینندگان ماه‌عسل این تفاوت را خواهند دید.

/Media/Image/1392/05/03/635103924796718021.jpg

یراحی درباره انگیزه‌های خود برای حضور دوباره در این برنامه به عنوان خواننده تیتراژ تصریح کرد: مهم‌ترین عاملی که باعث شده در سه تیتراژ قبلی این برنامه با سازندگان آن همکاری کنم، درک مشترکی است که بین من و احسان علیخانی در این مدت به‌وجود آمده، البته باید به این نکته هم اشاره کنم که فضای برنامه ماه عسل بشدت خاص است که نفس کشیدن در آن تجربه گرانقدری است و می‌تواند فارغ از هرگونه هیاهوی رسانه‌ای و تبلیغاتی برای هر خواننده‌ای افتخار بزرگی باشد. وی گفت: برای من حضور در برنامه ماه‌عسل به این دلیل اهمیت دارد که این برنامه محتوایی غنی و جذاب دارد و با تلاش شبانه‌روزی دست‌اندرکارانش توانسته یکی از ارزشمندترین، جذاب‌ترین و پرمحتواترین مجموعه‌های تلویزیونی ماه مبارک رمضان رسانه ملی را به مخاطب ارائه دهد و این انگیزه را به من بدهد که با جان و دل اثری را خلق کنم.

یراحی در پایان درباره همکاری مرتضی پاشایی در این دوره از برنامه تلویزیونی ماه‌عسل بیان کرد: من تجربه همکاری با مهدی یغمایی و فرزاد فرزین را در برنامه‌های قبلی ماه‌عسل طی سال‌های گذشته داشتم که تجربه بسیار ارزشمندی برایم بود. امسال هم با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته، قرار بر این است از مرتضی پاشایی به‌عنوان خواننده تیتراژ ابتدایی مجموعه استفاده شود که به اعتقاد من با توجه به کیفیت و نوع صدای این خواننده، وی یکی از بهترین گزینه‌های حضور در این برنامه است. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها