نگارش فیمنامه مجموعه تلویزیونی شهید حسن تهرانی مقدم با نام موقت "کابوس نتانیاهو" به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی در مرکز سیمافیلم آغاز شد.
کد خبر: ۶۸۶۴۲۸
زندگی شهید تهرانی‌مقدم سریال می‌شود

این سریال بلند با همکاری و حمایت های مادی و محتوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تولید خواهد شد و نگارش فیلمنامه آن به تاجبخش فنائیان محول شده است.

فنائیان در این باره گفت: تعداد قسمت های این مجموعه بین 30 تا 40 قسمت است و مراحل تحقیق و نگارش متن در حدود 18 ماه به طول خواهد انجامید. با توجه به ویژگی‌های شخصیتی این شهید بزرگوار همچنین حساسیت‌های شغلی و علمی ایشان شناخت کمی از ابعاد شخصیت فردی و نظامی وی وجود دارد لذا در حال حاضر گروهی به سرپرستی اینجانب به طور همزمان کار تحقیق و پژوهش مجموعه را دنبال می کنند.

بنا بر این گزارش در حال حاضر مرکز سیمافیلم در حال رایزنی با چند تن از کارگردان‌های مطرح کشور برای ساخت این اثر است که به محض قطعی شدن گزینه نهایی اعلام خواهد شد.

شهید حسن تهرانی مقدم از فرماندهان 8 سال دفاع مقدس و فرمانده جهاد خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که بر اثر انفجار در پادگان امیرالمؤمنین در شهرستان ملارد به همراه جمعی دیگر از پرسنل به شهادت رسید.

وی از فرماندهانی بود که از ابتدای شکل گیری سپاه به عضویت سپاه در آمده بود و در بنیان‌گذاری مجموعه‌های ادوات، توپخانه و موشکی سپاه و ایجاد یک قدرت بازدارنده برای نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش کلیدی و اساسی داشت و همچنین در هشت سال دفاع مقدس در میدان های نبرد حضور فعال و موثری داشت.

وی در ابتدای جنگ در بخش تأسیس فرماندهی توپخانه سپاه و همچنین در تشکیل و بنیانگذاری فرماندهی موشکی حضوری قدرتمند داشت و ۲۵ سال از عمر خود را در ایجاد و توسعه این بخش از توان دفاعی قرار داده بود که مهمترین دستاورد آن ساخت موشک شهاب 3 است. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها