رئیس مرکز تحقیقات بیماری های کلیه و مجاری ادرار توانایی جنسی میان مردان و زنان را بسیار متفاوت با یکدیگر دانست به گونه ای که شنیدن و مشاهده برخی صحنه ها عامل محرک جنسی مردان است،در حالی که زنان دیرتر به چنین محرکاتی پاسخ مثبت می دهند.
کد خبر: ۶۸۶۱۳۶
خجالت؛ عامل مهم شکست در روابط زناشویی

جام جم سرا:دکتر عباس بصیری ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: در واقع محرکات خانم ها بر عکس آقایان در راستای شروع رابطه جنسی نیازمند آمادگی از لحاظ مسائل روحی،روانی،عاطفی،احساسی و فکری است.

وی ادامه داد: در یک رابطه سالم و صحیح برای شروع یک رابطه مطلوب، زن نیاز به مقدمات تحریک آمیز دارد که علاقه مندی به همسرش در درجه اول قرار دارد.

این جراح کلیه و مجاری ادرار تصریح کرد: سپس حرکات، رفتار و سکنات مرد باید برای زن دلپذیر باشد و بعد مرد با نوع رفتار و ارتباطی عاشقانه یک رابطه جنسی مطلوب را کلید می زند.

وی با اشاره به این که زن و مرد باید حریم یکدیگر را محترم بشمارند در عین حال گفت: در صورتی که مرد با شغلی آسیب زا و پر مشغله سر و کار دارد زن باید با لطافت و ظرافت شرایط سخت و مملو از استرس همسرش را تعدیل کند.

دبیر انجمن اورولوژی ایران با تأکید بر وجود صداقت میان همسران هشدار داد زن و مرد نباید به دلیل خجالت، رو دربایستی و مسائل فرهنگی از بیان خواسته هایشان در خصوص رفتارهای جنسی امتناع ورزند زیرا در این صورت خواسته ها روی هم انباشته شده و با گذر زمان منجر به اختلافات خانوادگی، درگیری و حتی منجر به تنفر میان زوجین خواهد شد.

بصیری گفت: وجود حیا در فرهنگ ایرانی تا حدودی پذیرفته شده است اما این امر نباید میان زوجین غالب شود تا زن و مرد راحت تر به بیان خواسته هایشان در نوع رفتارهای جنسی بپردازند.

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توصیه کرد: در واقع زوجین باید تا زمانی که مسائل کوچک و قابل حل است با برکناری خجالت از رابطه زناشویی به حل آنها بپردازند.(شفاآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
۰
۰
مطالبی كه درباره وابط زناشویی می زارید خیلی كارگشا و مفیدند. تشكر تشكر تشكر
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
۰
۰
همه چیز بر میگردد به كودك درون وسلام
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها