تیم های ملی برزیل و مکزیک در دیداری زیبا و تماشایی اما بدون گل موجب شدند تا دومین نتیجه مساوی جام جهانی 2014 به دست آید.
کد خبر: ۶۸۵۴۸۴
تساوی بدون گل برزیل و مکزیک + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، تیم‌های ملی فوتبال برزیل و مکزیک شامگاه سه‌شنبه به وقت ایران در ورزشگاه کاستلائو شهر فورتالزا مرکز ایالت سه​آرا در شمال شرق برزیل در برابر هم ظاهر شدند و دومین دیدار خود را در گروه A جام جهانی 2014 برگزار کردند. این دیدار با تنیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار در شرایطی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید که هر دو تیم چند موقعیت گلزنی داشتند که نتوانستد از آنها بهره ببرند. در این بین برزیل با بهره‌گیری از امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگران حملات بیشتری داشت اما این حملات نتیجه ای در بر نداشت.

نیمه دوم این بازی در شرایطی آغاز شد که مکزیکی‌ها موقعیت‌های زیادی روی دروازه برزیل خلق کردند. اندک اندک فشار برزیل روی دروازه مکزیک بیشتر شد اما دفاع و دروازه‌بان آماده این تیم فرصت گلزنی را به میزبان جام بیستم ندادند. مکزیک در دقایق پایانی بازی فرصت‌هایی برای گلزنی داشت اما مهاجمان این تیم نتوانستند از موقعیت ها استفاده کرده و شگفتی‌سازشوند.

درواقع، می توان به جرات گفت که گیلرمو اوچوآ دروازه بان مکزیک که بارها ناجی تیمش شد درخشان ترین چهره این دیدار بود.

این تساوی پس از دیدار ایران و نیجریه دومین تساوی بدون گل جام جهانی برزیل محسوب می‌شود.

برزیل و مکزیک با این تساوی 4 امتیازی شدند و به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول گروه A جام جهانی 2014 قرار گرفتند. اکنون ، تیم های کرواسی و کامرون در صورت پیروزی برابر یکدیگر و کسب 3 امتیاز می توانند به صعود از این گروه امیدوار شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها