دنیا به کدامین سو می رود؟

جای خالی طنز دقیق و سیاسی در تلویزیون

حسین سهیلی‌زاده، کارگردان تلویزیون:

جام‌جم، روزنامه راستگویی است

حسین سهیلی‌زاده، کارنامه متنوعی دارد. او در طول سال‌ها فعالیتش در تلویزیون تلاش کرده سریال‌هایی با موضوع اجتماعی، سیاسی، دینی، کودک و طنز بسازد.
کد خبر: ۶۸۵۲۰۹
جام‌جم، روزنامه راستگویی است

در این باره می‌توان به مجموعه‌های آوای باران، جنگلبانان کوچک، خانه آرزوها، رستوران خانوادگی، آخرین گناه، ترانه مادری، دلنوازان، فاصله‌ها، افزونه‌خواه کوچک، سه پنج دو، سراب، روزهای اعتراض، آخرین دعوت و دختران حوا اشاره کرد. بیشتر مجموعه‌های سهیلی‌زاده با استقبال بسیار مخاطبان تلویزیون روبه‌رو شده است. او هر روز پیگیر اخبار روزنامه جام‌جم است و با مطالعه این روزنامه از فعالیت همکارانش مطلع می‌شود.

روزنامه جام‌جم چقدر برای شما مرجع است و آن را مطالعه می‌کنید؟

من بیشتر روزها جام‌جم می‌خرم و حتما آن را مطالعه می‌کنم، بویژه این‌که وقتی خبر یا گفت‌وگویی درباره کارهایی که می‌سازم در روزنامه منتشر شده باشد.

در این صورت حتما روزنامه را تهیه می‌کنم تا نحوه انعکاس کارم را بدانم. با توجه به قدمتی که روزنامه جام‌جم دارد، یکی از روزنامه‌های خواندنی و خوب است و می‌توان به خبرهایی که منتشر می‌کند، اطمینان کرد. احساس می‌کنم صحت خبرها در اولویت کار خبرنگاران این روزنامه است و همین به رضایت خوانندگان روزنامه شده منجر است. در مجموع جام‌جم برای من روزنامه مرجعی است و پیگیر اخبار آن هستم.

بیشتر کدام صفحات را مطالعه می‌کنید؟

صفحه سیاسی را اجمالی نگاه می‌کنم، اما صفحه رسانه و فرهنگ و هنر را دوست دارم و با علاقه، همه خبرهای این صفحات را می‌خوانم.

آیا تا به حال پیش آمده خواندن روزنـــامه جام‌جم را به دیگران توصیه کنید؟

بله، طبیعی است هر روزنامه‌ای ویژگی‌های خودش را دارد. من هم خواندن این روزنامه را به همکارانم توصیه می‌کنم، چون صحت و سقم اخبار برای خواننده روزنامه اهمیت دارد و وقتی من می‌بینم این مساله در روزنامه جام‌جم رعایت می‌شود، بدون تردید مطالعه آن برایم لذتبخش است، ضمن این‌که با مطالعه این روزنامه می‌توانم از فعالیت بازیگران، کارگردانان و دیگر همکارانم باخبر شوم و بدانم آنها مشغول انجام چه کاری هستند.

روند روزنامه را طی چند سال اخیر در زمینه محتوا، گرافیک و صفحه‌آرایی چگونه ارزیابی می‌کنید؟

اگر بخواهیم نگاهی به روند روزنامه جام‌جم در طول این سال‌ها داشته باشیم، باید بگویم به لحاظ گرافیک و صفحه‌آرایی تغییر زیادی نسبت به سال‌های گذشته نداشته و به نظرم جای پیشرفت دارد و می‌تواند بهتر از این کار کند. به هر حال جذابیت بصری هم لازمه کار روزنامه است، اما به لحاظ محتوا شاهد اتفاقات خوبی در روزنامه بوده‌ایم و روند روبه رشدی داشته است، بویژه صفحات هنری روزنامه نسبت به گذشته روند صعودی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها