با نزدیک شدن به ماه رمضان، برنامه‌ها و سریال‌های مناسبتی در آنتن شبکه‌ها پررنگ می‌شوند؛ در این میان آثار انیمیشنی هم مستثنی نیستند و با موضوعات مختلف به ویژه دینی و تربیتی به روی آنتن می‌روند.
کد خبر: ۶۸۴۵۸۵
«زهره و زهرا» در راه شبکه پویا

مدیر تامین برنامه شبکه پویا درباره‌ی نقش داستان یک انیمیشن بر تربیت کودک و نوجوان معتقد است: داستان‌ها می‌توانند اثر مناسبی در تربیت کودکان داشته باشند و اگر این داستان‌ها در قالب یک انیمیشن به تصویر کشیده شوند، اثرگذاری‌شان چند برابر می‌شود.

ماه رمضان امسال نیز شبکه پویا قصد دارد مجموعه انیمیشن‌های «زهره و زهرا»، «قصه‌های غزاله» و «من و آقاجان» را پخش کند.

انیمیشن «زهره و زهرا» در هر قسمت به یک نکته‌ی تربیتی می‌پردازد. سه قسمت اول آن به مدت زمان 30 دقیقه در سال 69 به کارگردانی و طراحی مرحوم ایمان شکری ساخته شد، سپس دو قسمت 27 دقیقه‌ای به کارگردانی و طراحی هلن متقیان در سال 70 و پس از آن در سال 71 مابقی قسمت‌ها به کارگردانی و طراحی کارگردانان و طراحان مختلف تولید شد و در نهایت نیز از شبکه‌های یک، دو و پویا پخش شد.

«قصه‌های غزاله» را مرحومه هما شکیبی کارگردان «خداوند لک لک ها را دوست دارد» در دو سری 13 قسمتی به نویسندگی حمیدرضا حافظی ساخته است.

و مجموعه‌ی «قصه‌های من و آقاجان» به کارگردانی امیر فیضی کارگردان سابق «سنجد» تولید شده و در رمضان سال گذشته نیز به روی آنتن رفته است. این مجموعه عروسکی است. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها