گفتگو با ستارگان فوتبال جهان در «جام از نگاه دو»

نخستین استودیوی ایرانی مستقر در جام جهانی

مدیر گروه اجتماعی شبکه دو گفت: شب گذشته همکاران من در برزیل با هواداران ایرانی تیم‌های مختلف دنیا صحبت کرده و همچنین تظاهرات مردم این کشور و بخش‌های دیگری از حواشی رخداد مهم ورزشی، جام جهانی فوتبال را پوشش دادند.
کد خبر: ۶۸۴۴۱۷
نخستین استودیوی ایرانی مستقر در جام جهانی

«مهدی آذرمکان» گفت: اکنون دو گروه از شبکه دو برای پوشش کامل جام جهانی در برزیل مستقر هستند، این گروه های خبری هر شب با ارائه گزارش هایی از جام جهانی و حواشی آن و گفتگو با ستارگان فوتبال جهان و هوارداران باشگاه ورزشی کشورهای مختلف حال و هوای مهمترین رخداد ورزشی در سطح دنیا را به خانه مخاطبان خود ببرند.

وی افزود:در این ایام میثم زمان آبادی که اجرا برنامه «جام از نگاه دو» را هم بر عهده دارد، گزارش‌هایی از سطح شهر ریودو ژانیرو تهیه خواهد کرد، همچنین دوستان دیگر ما در سائوپائولو برزیل تیم ملی ایران را همراهی می‌کنند، آنها در گزارش‌های خود گوشه‌ای از تمرین ورزشکاران کشورمان را پیش روی مخاطب قرار می دهند.

مدیر گروه اجتماعی شبکه دو تصریح کرد: شب گذشته همکاران من در برزیل با هواداران ایرانی تیم های مختلف دنیا صحبت کرده و همچنین تظاهرات مردم این کشور و بخش های دیگری از حواشی رخداد مهم ورزشی، جام جهانی فوتبال را پوشش دادند.

آذرمکان گفت: عوامل تولید «جام از نگاه دو» در استودیو تهران هم به سراغ کارشناسان فوتبال می رود تا نظر آنها را درباره بازی ها و جام جهانی جویا شوند.

برنامه ورزشی ورزش از نگاه دو در ایام جام جهانی فوتبال 2014 برزیل، با عنوان «جام از نگاه دو» هر روز از ساعت 18:30 تا 20 روی آنتن تلویزیون می رود.

استودیوی اختصاصی این برنامه ورزشی، نخستین استودیوی اختصاصی مستقر جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی است.

«جام از نگاه دو» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست که به تهیه کنندگی ابوالفضل اکبری روی آنتن شبکه دو می رود. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها