سازندگان سری جدید سریال «سه، پنج، دو» مراحل پیش تولید را سپری می کنند.
کد خبر: ۶۸۳۷۵۲
سری جدید «سه، پنج، دو» در مرحله انتخاب بازیگر

مجموعه تلویزیونی «سه، پنج، دو» که به کارگردانی حسین سهیلی زاده، سال 90 روی آنتن شبکه تهران بود، به سری جدید می‌رسد. سازندگان این مجموعه مشغول انتخاب بازیگران هستند و تاکنون حضور امیرحسین رستمی و سیاوش خیرابی در این سریال قطعی شده است.

این دو در سری اول سریال نیز حضور داشتند. همچنین گویا فرهاد آئیش که در سری اول سریال یکی از نقشهای اصلی را داشت، به دلایلی ترجیح داده در این مجموعه بازی نکند و به همین دلیل گروه تولید با مهدی هاشمی برای ایفای این نقش وارد مذاکره شده‌اند. البته هاشمی از یک ماه پیش جلوی دوربین سریال «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک نژاد است. با این وصف به احتمال فراوان اگر توافقات اولیه با او حاصل شود، پس از پایان بازی اش در سریال نیک نژاد به مجموعه سهیلی زاده خواهد پیوست.

محسن افشانی نیز دیگر بازیگری است که با سریال «ترانه مادری» سهیلی زاده معرفی شد، ولی طی سالهای اخیر در کار دیگری از این کارگردان شرکت نداشت، اما گویا قرار است در مجموعه جدید او نیز عهده‌دار یکی از نقشهای اصلی شود. دیگر خبر جالب و عجیب درباره این مجموعه طنز آن است که برخلاف سری اول که در گروه فیلم و سریال شبکه تهران تولید و از همین شبکه پخش شد، سری دوم اثر در شبکه سوم سیما تولید می‌شود و نیمه دوم امسال از همین شبکه نیز روی آنتن خواهد رفت.

قرار است تعداد دیگری از بازیگران سری اول در این سری هم حضور داشته باشند که مذاکره با آنان آغاز شده است. در سری اول سریال که تابستان سال 90 به صورت هر شبی از شبکه تهران پخش شد، بازیگرانی چون فرهاد آئیش، رضا رویگری، شهره لرستانی، سیاوش خیرابی، امیرحسین رستمی، مریم خدارحمی، رامین ناصرنصیر، حامد کیازال و آتیلا پسیانی نقش‌آفرینی داشتند. نام این سریال از یکی از تاکتیک‌های فوتبال گرفته شده و قصه آن درباره یک خانواده است که صاحب ارثیه‌ای بزرگ می‌شود؛ ماشا ا... خان بزرگ خاندان سوری پس از مرگ همه ثروت خود را به خانواده‌اش حشمت خان می‌بخشد. حشمت خان و خانواده‌ اش که پیش از این یک زندگی معمولی داشتند، تصمیم می‌گیرند با خرید باشگاهی ورزشی، تحولی بزرگ در زندگی خود ایجاد کنند و ثروتشان را افزایش دهند، اما... .

در سری اول سریال محمدعلی جناغی و عزیز علیزاده به عنوان تهیه‌کننده حضور داشتند، اما در سری جدید تنها علیزاده تهیه‌کنندگی را برعهده دارد. فیلمنامه سری اول سریال را علیرضا کاظمی پور و علیرضا جلالی نوشته بودند.

سهیلی‌زاده که زمستان سال گذشته سریال «آوای باران» را روی آنتن شبکه سوم سیما داشت، کارگردانی مجموعه‌هایی چون «دلنوازان»، «فاصله‌ها»، «رستوران خانوادگی»، «پیله‌های پرواز»، «آخرین گناه»، «آخرین دعوت»، «گیلعاد»، «روزهای اعتراض» و «سراب» را در کارنامه خود دارد. (بانی فیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
یك منبع آگاه و مرتبط با همین پروژه
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
۰
۰
این خبر اساساً غلط و اشتباه است ، بهتر است با تهیه كننده اثر تماس گرفته شود و خبر صحیح اطلاع رسانی شود ، این خبر كاملاً كذب و پر از شایعات است ... !!!!
پاسخ: منبع خبر روزنامه بانی فیلم است.. لطفا اطلاعات تكمیلی تان را درباره این سریال بنویسید تا اطلاع رسانی شود.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها