واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 405 در شهرستان تربت جام استان خراسان رضوی مادر جوان و نوزاد شش ماهه‌اش را به کام مرگ فرستاد.
کد خبر: ۶۸۳۴۴۶
نوزاد 6 ماهه در آغوش مادر جان باخت

سرهنگ علی اصغر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: ساعت پنج صبح روز پنجشنبه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و گزارش یک فقره تصادف در محور «تربت جام» به «صالح آباد» بلافاصله اکیپ گشت پاسگاه انتظامی «قلعه گک» این فرماندهی به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران در محل و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پژو 405 که از تربت جام به سمت صالح آباد در حرکت بوده واژگون شده است، افزود: در این سانحه سرنشینان جلو (همسر راننده و دختر شش ماهه وی به نام «سدنا») در دم فوت و دو فرزند دیگر به نام‌های «مهناز» و «نفیسه» 7 ساله و 10ساله مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ مختاری ضمن دعوت رانندگان به پرهیز از عجله و شتاب، افزود: رانندگان وسایل نقلیه به ازای هر دو ساعت رانندگی باید 15 دقیقه استراحت کنند و علت این حادثه را کارشناسان پلیس راه عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه و خواب آلودگی راننده اعلام کرده‌اند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها