مدیر رادیو جوان با اعلام اینکه 28 مسابقه جام جهانی از این شبکه روی آنتن می رود از رونمایی قطعه رادیو جوان در حمایت از تیم ملی فوتبال در برنامه «موسیقی من» خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۳۹۵
رونمایی از ترانه ای فوتبالی در برنامه فرزاد حسنی

بهنام احمدپور مبارکه مدیر رادیو جوان گفت: ما در راستای حمایت از تیم ملی، قطعه ای آماده کرده ایم که خوانندگان آن گویندگان شبکه خودمان از جمله سعید خرسندی، ابوالفضل اینانلو، محمدرضا قلنبر، حسن اسماعیل پور و پیمان طالبی با شعری از یدالله گودرزی هستند.

وی افزود: آهنگساز این قطعه سهیل کمالی و نوازندگان آن کمالی و شادی وحیدی هستند و قرار شده این قطعه امروز در برنامه «موسیقی من» با اجرای فرزاد حسنی رونمایی شود که برنامه جدید ما در حوزه موسیقی و یک برنامه شخصیت محور است که با مدل و فرم جدیدی اجرا می شود.

مدیر رادیو جوان یادآور شد: این ترانه همزمان با آغاز مسابقات جام جهانی از رادیو جوان پخش می شود و هفته آینده نیز در برنامه «یک سبد ترانه» به نظرسنجی گذاشته می شود.

احمدپور از پخش 28 بازی از مسابقات جام جهانی در رادیو جوان خبر داد و گفت: اسکندر کوتی، پیمان طالبی، حسن اسماعیل پور و حسین بابازاده از جمله گویندگان این مسابقات هستند و از آنجایی که تعداد مسابقات بسیار است، بیشتر از نیمی از آنها را رادیو ورزش پخش می کند و تعدادی از آنها را نیز شبکه ما روی آنتن می فرستد.

وی در پایان اعلام کرد: هادی طباطبایی، حمید استیلی، جواد زرینچه، اکبر محمدی، هومن افاضلی، مجید نامجومطلق، صالحی زاده، علی منصوریان و مجید جلالی کارشناسان رادیو جوان در این مسابقات هستند. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها