حامد بهداد از بازیگران سینمای ایران و منوچهر اسماعیلی دوبلور معروف فیلم های هزاردستان و شعبان بی‌مخ، به مناسبت نیمه شعبان جمعه از ساعت 16 تا 19 مهمان برنامه «آوای امواج» رادیو تهران هستند.
کد خبر: ۶۸۲۷۴۹
حامد بهداد مهمان رادیو می‌شود

برنامه آوای امواج کاری از گروه ورزش و سلامت رادیو تهران که این هفته به مناسبت میلاد حضرت قائم (عج) میزبان حامد بهداد از بازیگر سینمای ایران و منوچهر اسماعیلی دوبلور پیشکسوت فیلم‌هایی نظیر محمد رسول‌الله، سریال تلویزیونی امام علی و فیلم مادر و... است.

حامد بهداد در فیلم های سینمایی بسیاری از جمله نارنجی پوش، محاکمه در خیابان و زندگی جای دیگریست و.... به ایفای نقش پرداخته در فیلم های تلویزیونی و مستندهای زیادی نیز خوش درخشیده است.

منوچهر اسماعیلی ایفای نقش در پست دوبلور و گوینده در بیش از ۱۵۰۰ اثر را بر عهده داشته است و مدیریت ارشد دوبلاژ بیش از ۲۰۰ فیلم سینمایی و تلویزیونی، سریال‌های تلویزیونی و برنامه‌های رادیویی را عهده دار بوده است.

هومن عرب شیرازی تهیه کننده آوای امواج به بخش های این برنامه اشاره کرد و گفت: این برنامه بخش های شاد و متنوعی را شامل می شود، در بخش شهر مهربانی در خصوص مناسبتهای قدیم شهر تهران، حال و هوای مردم و شهر صحبت می شود. موج ورزش از آوای امواج، خبرهای به روز ورزشی بویژه به جام جهانی می پردازد.

به اندازه یک تبسم، بخش طنز و کمدی است که به لطیفه ها و مطالب طنز و خنده دار اختصاص یافته است. از فیلم یک دیالوگ، دیالوگی از دوبلور معروف پخش می شود که شنوندگان می بایست نام آن دوبلور را حدس بزنند.

وی ادامه داد: معرفی دوبلورهای شاخص با عنوان مسابقه پنج دوبلور مردم روی آنتن می رود و شاعری برای همه، شاعر را انتخاب و از شعر و بیوگرافی آن شاعر صحبت می شود. در بخش نامه های باران زده، نامه های معروف رزمندگان دوران دفاع مقدس، افراد شاخص و مشاهیر علمی و معنوی خوانده می شود.

دانستنیها اطلاعات طنز و علمی و مطالبی در خصوص امام زمان (عج) و واگویه هایی با امام عصر (عج) نیز از دیگر بخش های برنامه آوای امواج است.

هومن عرب شیرازی تهیه کننده، مریم شیرزاد و افشین زینوری گوینده، مریم شیرزاد نویسنده سایر عواملی هستند که با این برنامه همکاری می کنند. (روابط عمومی رادیو تهران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها