ثریا قاسمی صبح سه شنبه - 20 خرداد ماه - با ایفای نقش در سریال رمضانی «فاخته»، با حضور مدیر شبکه دو مقابل دوربین رفت.
کد خبر: ۶۸۲۵۷۶
گلایه ثریا قاسمی از ساخت سریال ماه رمضان در دقیقه نود

مدیر شبکه دو سیما صبح امروز از لوکیشن اصلی سریال «فاخته» که در کاشانک واقع بود بازدید کرد و سکانس‌هایی کوتاه که با بازی ثریا قاسمی، بازیگر نقش اصلی سریال «فاخته» همراه بود، ضبط شد.

/Media/Image/1393/03/20/635380222919569632.jpg

در این سکانس علاوه بر ثریا قاسمی، آدرین معظمی - بازیگر خردسال سریال - هم مقابل دوربین رفت.

علی زارعان (مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو)، محسن همتی‌نژاد (مدیر تأمین برنامه شبکه دو) و جمعی از بازیگران اصلی سریال «فاخته» همچون فرخ نعمتی، عبدالرضا اکبری، کمند امیرسلیمانی، فریبا نادری، شهرام عبدلی، جلیل فرجاد، رحیم نوروزی، متین ستوده سپیده کاشانی، آدرین معظمی و ... در این لوکیشن حاضر بودند.

صبح امروز پلان‌هایی از سکانس هجدهم از قسمت بیست‌ و دوم سریال ماه رمضانی «فاخته» که مربوط به خانه عزت (خان جون) می‌شد در مقابل مدیر شبکه دو سیما به ضبط رسید.

ثریا قاسمی که در این لوکیشن حاضر شده بود در حضور خبرنگاران حاضر به مدیر شبکه دو سیما در خصوص دیر اعلام کردن ساخت سریال‌های مناسبتی گله کرد و گفت: همیشه همین‌طور است که برای کارهای مناسبتی به ما دیر خبر می‌دهید و این گونه کارها را دیر شروع می‌کنید. این در حالی است که این اتفاق برای ما و عوامل خیلی مشکل است؛ چرا که در حال حاضر روزانه 20 ساعت مقابل دوربین کار می‌کنیم و وقت استراحت‌مان خیلی کم است.

مدیر شبکه دو در پاسخ به این درخواست خطاب به ثریا قاسمی گفت: در حال حاضر همه کارگردانان و بازیگران در مناسبت‌هایی مثل رمضان همین کار را انجام می‌دهند و تقریبا همه عوامل با فشردگی تمام کار می‌کنند.

وی سپس اظهار امیدواری کرد نسبت به اینکه بتواند به زودی بودجه کامل پروژه «فاخته» را پرداخت کند و بیان کرد: امیدوارم بتوانم به قولم وفادار باشم و پول دوستان را بدهم، چرا که من برای این کار ریسک کردم در حال حاضر هم نمی‌گویم شرایط ایده‌ال است ولی کمی تدبیر پشت کار است که امیدواریم به زودی نتیجه‌بخش باشد و مشکلات مالی پروژه‌ها حل شود.

در بازدید امروز مدیر شبکه دو از لوکیشن سریال ماه رمضانی شبکه دو، ثریا قاسمی در بخشی از این مراسم اشاره‌ای به کلیت کار در پروژه «فاخته» کرد و گفت: خوشبختانه اکیپ خوبی در این سریال همکاری دارند و من به عنوان بازیگر نقش اصلی همیشه با وجود اینکه کار فشرده و سخت است با رغبت سر صحنه حاضر می‌شوم و امیدوارم که پول‌هایمان را به زودی بدهند.

سریال «فاخته» پیش از این با عنوان «مثل من، مثل تو» شناخته شده بود ولی مدیر شبکه دو در این بازدید نام «فاخته» را برای این سریال قطعی کرد.

سریال «فاخته» که در گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما در حال ساخت است به کارگردانی محمود معظمی این روزها در کاشانک در حال تولید است.

به گفته تهیه‌کننده این سریال داود قچاق تصویربرداری این مجموعه تا نیمه‌های ماه مبارک رمضان به طول خواهد انجامید و گروه تا نیمه‌های رمضان درگیر پروژه هستند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها