مدیر ارتباطات شورای عالی قرآن از تدارک گسترده شبکه‌های استانی و سراسری سیما برای پخش برنامه‌های ترتیل‌خوانی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۴۷۱
پوشش تلویزیونی برنامه‌های ترتیل‌خوانی در ماه رمضان

در آستانه حلول ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه‌ای برای پخش ترتیل‌خوانی قرآن کریم از شبکه‌های مختلف صدا و سیما تدارک دیده شده است.

رشد چشمگیر ترتیل‌خوانی‌های ماه رمضان

«محمد‌تقی میرزاجانی» مدیر ارتباطات شورای عالی قرآن از رشد چشمگیر برنامه‌های ترتیل‌خوانی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: پخش برنامه‌های ترتیل‌خوانی در ماه مبارک رمضان طی سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته و با توجه به اعلام آمادگی استان‌ها امسال هم برنامه‌های مفصلی در این خصوص تدارک دیده شده است.

وی از انتخاب ترتیل‌خوانان برتر در شورای عالی قرآن خبر داد و گفت: طی روز‌های گذشته شرایط آمادگی ترتیل‌خوانان مصوب که قبلاً صلاحیت آنان تأیید شده، بررسی و به شبکه‌های مختلف استانی و سراسری معرفی شده‌اند.

پوشش برنامه‌های ترتیل‌خوانی توسط اغلب شبکه‌ها

میرزا‌جانی از پوشش برنامه‌های ترتیل‌خوانی توسط اغلب شبکه‌ها خبر داد و گفت: تقریباً همه شبکه‌های استانی و سراسری اهتمام به پخش برنامه‌های ترتیل‌خوانی دارند و این برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان از سوی اغلب شبکه‌‌ها پوشش داده می‌شود.

نتایج آزمون کتبی طرح ارزیابی ماه رمضان اعلام می‌شود

مدیر ارتباطات شورای عالی قرآن با اشاره به برگزاری آزمون کتبی طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم در روز جمعه گذشته گفت: آزمون کتبی دور سوم طرح ارزیابی روز جمعه هفته گذشته برگزار شد و نتایج آن در ماه مبارک رمضان اعلام می‌شود.

آزمون عملی و مصاحبه طرح ارزیابی شهریور‌ماه برگزار می‌شود

میرزاجانی از برگزاری آزمون‌ عملی طرح در شهریور‌ماه 1393 خبر داد و گفت: آزمون عملی و مصاحبه قاریان و مدرسان قرآن کریم شهریور‌ماه 1393 برگزار می‌شود، البته ممکن است برای کسانی که در اغلب مواد آزمون‌های عملی و کتبی حد نصاب لازم را کسب کرده‌اند و فقط در یک یا دو درس نمره لازم را بدست نیاورده‌اند آزمون جبرانی برگزار شود. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها