برنامه‌های تابستانی این شبکه از نیمه شعبان آغاز می شود

بازپخش کارتون‌های دهه ۶۰ در شبکه پویا

مدیر تامین برنامه شبکه پویا گفت: برنامه‌های تابستانی شبکه پویا از 21 خرداد ماه روی آنتن می‌رود و تابستان امسال برنامه‌های نوستالژیکی از انیمشن‌های دهه شصت را به بینندگان تقدیم می‌کنیم.
کد خبر: ۶۸۲۴۶۵
بازپخش کارتون‌های دهه ۶۰ در شبکه پویا

«ابوالفضل علم بیگی» مدیر تامین برنامه شبکه پویا در تشریح برنامه‌های این شبکه در فصل تابستان گفت: سری جدید برنامه‌های شبکه پویا با آغاز تعطیلات کودکان و نوجوانان و همزمان با جشن میلاد امام زمان (عج) آغاز می‌شود و در دو هفته اول برنامه‌هایی چون بره کوچولو، ای یوری، بوش‌ویک، بره ناقلا، بوستان جنگل، شنگول آباد، زوزو و گاگیلا از این شبکه پخش می‌شوند.

وی با اشاره به این موضوع که در روزهای فصل تابستان مخاطبان بیشتری بیننده برنامه‌های شبکه پویا هستند بیان داشت: باتوجه به کارکرد آموزشی، اطلاع رسانی، تفریحی و سرگرمی این شبکه در تابستان برای مخاطبان اصلی خود یعنی خردسالان، کودکان و نوجوانان برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده‌ایم و در بخش بزرگسال نیز تلاش کرده‌ایم تا نظر مخاطب را مورد توجه قراردهیم.

علم بیگی افزود: ایام تابستان به سبب تعطیلی مدارس اوقات فراغت بیشتری برای مخاطبان این شبکه مهیا می‌شود بنابر این اصل ؛ جدول پخش برنامه ها متناسب با این ایام تغییر کرده است.

مدیر تامین برنامه شبکه پویا درخصوص ویژگی‌های برنامه‌های تابستانی این شبکه تصریح کرد: برنامه‌های تابستانی شبکه پویا در تابستان به سه بخش اصلی تقسیم شده که پویانمایی‌های ایرانی؛ انیمیشن‌هایی از آثار جدید خارجی و بخش خاطرات گذشته با پخش برنامه‌ها و انیمیشن‌های قدیمی و خاطره انگیز از جمله این برنامه ها هستند.

وی گفت: در بخش تولیدات خارجی سری جدید انیمیشن های پاندای کونگ فوکار، خنگول (عروسک پشت شیشه) ؛ دزد ناشی ، یوری ، بره های قهرمان ، گرگ ناقلا ، قهرمان تنیس، بره کوچولو، تام و جری، پلنگ صورتی، قصه هایی از سرزمین دور، اژدها سواران از شبکه پویا پخش می شود.

علم بیگی افزود: همچنین در بخش تولیدات داخلی نیز علاقمندان می توانند در فصل تابستان انیمیشن های روباه و خروس، سری چهارم ماجرای کوشا ، پویا نمایی های علوم نارنجی، مهارت های زندگی، حکایات بوستان سعدی 2 ، تاریخ از این ور، گالیلا، زوزو،نازبالش و مجموعه شنگول آباد را ببینند.

وی ادامه داد: شبکه پویا قصد دارد برنامه های نوستالژیک و خاطره انگیز دهه پنجاه و شصت را نیز پخش کند که زبل خان،گوریل انگوری ، میتی کومان، سندباد، معاون کلانتر و فوتبولیستها از جمله برنامه هایی هستند که هم اکنون در مرحله مرمت و آماده سازی قرار دارد تا در کیفیت مناسب و زمان مشخص پخش شوند.

علم بیگی افزود: چوبین ، زنان کوچک ، بل و سباستین ، هاچ زنبور عسل ،پینوکیو و تام سایر از دیگر فیلم ها و انیمیشن هایی است که در جدول پخش برنامه های تابستانی شبکه پویا قرار می گیرد.

مدیر تامین برنامه شبکه پویا خاطر نشان کرد: این برنامه های نوستالژیک علاوه بر بینندگان همیشگی شبکه که کودکان و نوجوانان هستند برای مخاطبان بزرگسال شبکه پویا درنظر گرفته شده است و امیداریم شکل و شمایل برنامه های تابستان مخاطبان را راضی نگه دارد. همچنین سری جدید «خانه ما» نیز در تابستان تقدیم بینندگان می‌شود.

مدیر تامین برنامه‌های شبکه پویا در ادامه به آغاز مسابقات جام جهانی برزیل اشاره کرد و درباره برنامه‌های این شبکه در این ایام گفت: شبکه پویا با توجه به حال و هوای پخش بازی‌های فوتبال جام جهانی 2014 برزیل از شبکه های تلویزیونی و رادیویی برای آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با این ورزش دو انیمیشن در نظر گرفته است.

وی افزود: انیمیشن آموزشی «داستان فوتبال» هرروز ساعت 18 با موضوع تاریخچه این بازی، آموزش آن و بهترین های فوتبال و همچنین گزیده‌ای از انیمیشن «فوتبالیست‌ها» هر روز ساعت 11 صبح در ایام برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی بنابه درخواست مخاطبان در جدول پخش برنامه های شبکه پویا قرار گرفته است.

علم بیگی در مورد برنامه‌های شبکه پویا در ماه مبارک رمضان نیز گفت: ‌قرآن کریم با آموزه‌های ویژه منبع پایان‌ناپذیر برای تولید آثار پویانمایی است که مرکز صبا تاکنون آثار درخور توجه‌ای در این زمینه تولید کرده است و در ماه مبارک رمضان ضمن پخش آثار تولیدی در سال‌های گذشته در اوقات اذان‌گاهی هم به پخش نغمات دینی و برنامه‌های قرآنی می‌پردازد.

وی ادامه داد: شبکه پویا در ایام رمضان انیمیشن‌های ویژه‌ای را برای کودکان در نظر گرفته است که در زمان عناوین و زمان پخش آنها اعلام می‌شود.

شبکه پویانمایی که مخاطبان اصلی آن کودکان هستند یکی از با اهمیت‌ترین شبکه‌های سازمان است که با اهداف متنوعی از تاریخ 28 تیر ماه 1391 همزمان با ایام شعبانیه راه‌اندازی شده است، پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با آثار سالم و سرگرم‌کننده و حمایت از آثار پویانمایی تولید شده در داخل کشور از جمله رویکردهای شبکه پویا است. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها