حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌کنی فرزند آیت‌الله مهدوی‌کنی با اشاره به آخرین وضعیت درمانی رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ در مجموع وضع قلب،‌ کلیه، ریه و دیگر قسمت‌ها روبه بهبود است.
کد خبر: ۶۸۲۳۳۲
آخرین وضعیت درمانی آیت‌الله مهدوی‌کنی

به گزارش فارس، فرزند آیت‌الله مهدوی‌کنی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: درباره وضع مغزی آیت‌الله مهدوی‌کنی نیز باید گفت که مغز ایشان نسبت به علائم ارسال‌شده عکس‌العمل نشان می‌دهد و به‌طور کلی وضع ایشان از این لحاظ نیز روبه بهبود قرار دارد؛ البته آیت‌الله مهدوی‌کنی در حالت بیهوشی کامل نیستند.

تلاش خاوری برای فروش منزلش در کانادا

مدیرکل پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی (ناجا) گفت: پرونده خاوری از طریق پلیس بین‌الملل و سیستم قضایی به مقامات قضایی و دادگستری کانادا ارسال شده است و منتظر دریافت نتیجه بررسی پرونده هستیم.

به گزارش فارس، سردار مسعود رضوانی در حاشیه مراسمی در جمع خبرنگاران گفت: پیگیر این پرونده هستیم و پلیس کانادا در آخرین پیام تائید کرده است که خاوری تلاش کرده، منزل مسکونی در اختیارش را به فروش برساند.

رسایی: به برزیل نمی‌روم

حمید رسایی، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس که قرار بود برای حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال به برزیل اعزام شود، اعلام کرد که به‌دلایل شخصی نمی‌تواند به این سفر برود.

به گزارش ایسنا، هفته گذشته نامه اداره تشریفات مجلس برای صدور روادید حمید رسایی و یکی از کارشناسان کمیسیون اصل 90 جهت اعزام به برزیل در سایت‌ها منتشر شد که حواشی زیادی به‌دنبال داشت.پس از حاشیه‌ساز شدن این موضوع، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس اعلام کرد، اعزام حمید رسایی به برزیل با درخواست کمیسیون اصل 90 و موافقت هیات‌رئیسه مجلس و در ارتباط با مسئولیت رسایی در پیگیری موضوع فساد در فوتبال بوده است.اما رسایی در سایت شخصی خود با انتقاد از جوسازی‌ها علیه سفر وی به برزیل اعلام کرد که به دلایل شخصی و با وجود تصویب سفر در هیات‌رئیسه مجلس و اصرار رئیس کمیسیون اصل 90 نمی‌تواند عازم این سفر شود.

استاندار سیستان و بلوچستان: 12 نفر از معاندان امان‌نامه گرفتند

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان این‌که فرصت توبه برای محاربان و معاندان تا قبل از دستگیری وجود دارد، گفت: در هفته گذشته 12 نفر از معاندان نظام و فریب‌خوردگان که خود را معرفی کرده بودند، امان‌نامه گرفتند.

به گزارش ایسنا، علی اوسط‌هاشمی در نشست با مدیران رسانه‌های استان اظهار کرد: دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان در چارچوب حدود الهی و قوانین موضوعه آماده‌اند تا تقاضای نادمین و توابین را در دستور کار خود قرار داده با متقاضیان به بازگشت به آغوش ملت با رأفت اسلامی برخورد کنند.

فرجی‌دانا از رئیس‌جمهور تذکر نگرفته

به‌دنبال انتشار اخباری مبنی بر تذکر رئیس‌جمهور به وزیر علوم در زمینه انتصابات در این وزارتخانه، روابط عمومی وزارت علوم در اطلاعیه‌ای این موضوع را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است: نقل خبر از منابع ناشناس به‌دلیل خدشه‌دار بودن اصل اعتبار منبع و شباهت به جریان‌سازی رسانه‌ای، مورد باور و اعتماد هیچ‌کس نیست و اصولا مشخص نیست که محتوای خبر، خیال‌پردازی خبرنگار است یا ذهنیات منبع ناشناس خبر!اصولا وزارت علوم بنا ندارد به مطالبی که صرفا با هدف فضاسازی رسانه‌ای و بدون هیچ پشتوانه اعتباری منتشر می‌شود، پاسخ دهد؛ اما از آنجا که استمرار ذهنیت‌سازی‌ها می‌تواند به تشویش اذهان عمومی بینجامد، وزارت علوم اعلام می‌کند که خبر مذکور هیچ رنگ و بویی از واقعیت ندارد.

عیادت سیدحسن خمینی از آیت‌الله گیلانی

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی دیروز از آیت‌الله محمد محمدی‌گیلانی عیادت کرد.

آیت‌الله محمدی‌گیلانی به‌دلیل مشکل ریوی از سی‌ام اردیبهشت در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است.بهروز برومند، پزشک معالج وی در گفت‌وگو با فارس در مورد روند معالجه آیت‌الله گیلانی اظهار کرد: بیماری اصلی آیت‌الله گیلانی، دیابت است و البته ایشان یک سابقه بیماری سل نیز دارند و نبود استراحت مناسب یکی از عللی است که به وخامت حال آیت‌الله گیلانی منجر شده است.

وی گفت: آیت‌الله گیلانی کاملا هوشیاری خود را از دست داده‌اند و تنفس ایشان نیز با مشکل روبه‌روست و در مورد بهبود آیت‌الله گیلانی نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم.

معرفی گزینه ریاست دانشگاه تهران

پس از گذشت حدود چهار ماه از سرپرستی محمدحسین امید بر دانشگاه تهران، رضا فرجی دانا وزیر علوم، در حکمی، محمود نیلی احمدآبادی را به عنوان سرپرست دانشگاه تهران معرفی کرد.

به گزارش فارس، عبدالحسین فریدون، مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم در این زمینه گفت: نام نیلی احمدآبادی طبق آیین‌نامه و براساس روال تعیین روسای دیگر دانشگاه‌ها به شورای‌عالی انقلاب فرهنگی معرفی می‌شود تا پس از تائید شورای‌عالی، وی به عنوان رئیس دانشگاه حکم خود را دریافت کند.

روایت فایننشیال تایمز از طرح جدید ایران برای سوریه

روزنامه انگلیسی فایننشیال‌تایمز در مطلبی مدعی شد بزودی مقامات جمهوری اسلامی ایران برای آنچه از سوی نویسنده مطلب، جلب رضایت عربستان سعودی و غرب دانسته شده، طرحی را برای سوریه پیشنهاد می‌کند.

به گزارش تسنیم، این روزنامه نوشته است: سوریه درحال حرکت به سمت راه‌حل سیاسی پیشنهادی ایران است؛ راه‌حل و طرحی که براساس آن خواست مخالفان نظام سوریه برای برکناری بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه محقق نخواهد شد، اما در عین حال این طرح می‌تواند باعث پایان جنگ به راه افتاده از سوی دو طرف در سوریه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها