آیت الله «حسین وحید خراسانی» از مراجع تقلید، از همه مؤمنان خواست تا با خواندن دعای توسل برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج) در شب نیمه شعبان دعا کنند.
کد خبر: ۶۸۱۹۷۷
برای تعجیل در ظهور آقا امام زمان(عج) دعا کنید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله وحید خراسانی، این مرجع تقلید در پیامی آورده است: اکنون که شما موفق به درک شب نیمه شعبان شدید در ساعت 11 شب همگی دست به دعا بردارید و از خدا بخواهید که ظهور موعود جمیع انبیا را میسر کند و قلب خاتم انبیا را به ظهور او مسرور کند.

آیت الله وحید خراسانی در بخش دیگر این پیام آورده است: خدا را شکر کنید بر این نعمت عظما و موهبت کبری که در زمان غیبت آن حضرت از قائلین به امامت او و از منتظران ظهور او هستید.

پیام ادامه یافته است: امام زین العابدین(ع) به ابی خالد کابلی فرمود، ˈیا ابا خالد! اهل زمانِ غیبت او که قائلند به امامت او و منتظر ظهور اویند، افضل اهل هر زمانی هستند، چون خدا به آنها عقل و فهم و معرفتی داده که غیبت نزد آنها به منزله مشاهده است و آنها را در آن زمان به منزله کسی قرار داده که با شمشیر بین دو دست رسول خدا(ص) جهاد کنند و آنها هستند که به حق مخلص اند و به صدق شیعه ما هستند و در سرّ و علن داعیان به دین خدایند.ˈ

این مرجع تقلید در پایان این پیام افزوده است: اگر می خواهید با او باشید که با آن حضرت بودن منتهی الامال جمیع اولیا خدا است، هر روز آنچه میسر است برای آن حضرت قرآن بخوانید و آنهایی که نمی توانند، سوره ˈقل هو الله احدˈ را در هر حال بخوانند و جمع بین این دو، نور علی نور است و به مقتضای روایت معتبره هر کس که این کارش باشد، با اوست و با او بودن، با خدا و جمیع انبیا و اوصیا بودن است.

15 شعبان سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) دوازدهمین امام شیعیان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها